Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در اواخر سال 2019 یواخیم لو به کنارگذاشتن توماس مولر، جروم بواتنگ و ماتس هوملس از تیم آلمان اقدام کرد.

لو در آن هنگام گفت به منظور بازسازی و دمیدن اکسیر جوانی به تیمش، 3 بازیکن با تجربه را کنار گذاشته و دیگر این نفرات را دعوت نخواهد کرد.

در مدت 2 سال اخیر نیز این نفرات در مسابقات مختلف عملکرد درخشانی داشتند تا جایی که برخی کارشناسان و رسانه ها خواستار بازگرداندن این نفرات به تیم شدند اما سرمربی 60 ساله با این خواسته مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یوگی» روز گذشته مصاحبه ای انجام داد که نشانه های از عقب نشینی در آن در ارتباط با 3 بازیکن نامبرده دیده شد.

لو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ARD گفت:اگر شما یک حرکت برای بازسازی را شروع می کنید، نباید آن را معکوس کرده و به جهت مخالف بروید.

وی افزود:متاسفانه کرونا، این بیماری همه گیر، تقریبا یک سال از ما به یغما برده است. بنابر این می توانیم فکر کنیم اگر کاملا لازم باشد، حرکت بازسازی را فعلا متوقف کنیم.

لو در مورد بازگشت مولر، هوملس یا بواتنگ عنوان کرد:اگر من به این باور برسم که ما با این نفرات یک درصد حتی بیشتر قدرت می گیریم و صاحب انرژی بیشتری می شویم، می توانیم از آنها استفاده کنیم.

در پی اعلام این اظهارات از زبان وی رسانه ها از احتمال بازگشت نفرات مذکور به «مانشافت» گفتند. شبکه فرانس 24 در گزارشی عنوان کرد: این اولین بار در 2 سال گذشته است که لو نشانه های از انصراف از تصمیم خود در مورد 3 بازیکن با تجربه بروز می دهد.

گزارشگر این رسانه فرانسوی همانند سایر منابع خبری در آلمان، عنوان کرد احتمالا به خاطر نتایج غیرقابل قبولی که تیم وی در سال گذشته میلادی گرفت، مربی مانشافت اکنون در این قضیه نشان می دهد.

این مربی تصمیم داشت بعد از ناکامی در جام جهانی 2018 تیمی جوان و متحول شده را راهی مسابقات یورو 2020 کند. اما وقتی نتایج مورد نظر واقع نشد و انتقادات رسانه ها فزونی یافت، ظاهرا تحت این فشارها حالا به موضوع استفاده مجدد از مولر، هوملس یا بواتنگ فکر می کند.

طبق گفته او برای بازی های این ماه  نفرات مذکور دعوت نمی شوند اما وی تا ماه مه فرصت دارد در مورد این نفرات به جمع بندی کامل برسد.

تیم آلمان قرار است در ماه مارس برابر ایسلند، رومانی و مقدونیه شمالی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن