Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@01:00:49 GMT

ارزش پالایشی یکم ۱۱ اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۳۲۱

ارزش پالایشی یکم ۱۱ اسفند ۹۹

به گزارش بورس تابناک، واحد‌های پالایش یکم امروز ۱۱ اسفند ماه ۹۹ بعد از چند روز افت متوالی، امروز در بازه مثبت معامله شد و ۳.۵۷ درصد افزایش قیمت داشت و در مجموع تاکنون حدود ۱۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.
همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۱.۵۳ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳ درصدی را تجربه کردند و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) امروز ممنوع متوقف بود و نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) بازار امروز را با ۱.۵۳ درصد افت به پایان رساند.

ارزش پالایشی یکم ۱۱ اسفند ماه ۹۹

امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۳.۵۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۵.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۶۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی پالایشی یکم شپنا شاخص کل بورس آزادراه غدیر شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی پالایش نفت ۱۱ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با افت ۷۶۴۸.۷ واحدی به ۲,۲۳۱,۴۴۹.۷۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۷۶۰.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۷۱۵ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۳,۶۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۱,۶۵۶.۴۳۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۷۹,۲۰۳.۶۰۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099378 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟ / دلایل اصلی رشد تورم در اقتصاد ایران چیست؟
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳