Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رتبه‌های اول تا سوم عناوین کتاب‌های راه یافته به پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم که با حضور سرلشکر سلامی و سردار قاآنی برگزار شد، کتاب‌های «دست‌های خالی؛ پا‌های خونین» به نویسندگی اسدالله احمدی رتبه اول و جلد دوم از روز شمار هفتم با عنوان «طبس تا سنندج» اثر مرحوم هادی نخعی که توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده اند، حائز رتبه دوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «نبرد امام مهدی (عج)» به نویسندگی مهدی حاجی خداوردی رتبه سوم را کسب کرد. کتاب «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» روایت ناتمام احمد غلامی از ری تا شام اثر مرحوم علی مژده شایسته تقدیر اعلام شد.
همچنین در بخش ویژه‌ای که برای نخستین بار در این جشنواره به شهید قاسم سلیمانی اختصاص یافته است، کتاب‌های «پرواز بغداد - بهشت» نوشته آقای جان نثاری، «شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته حجت الاسلام شیرازی و «آرزوی یک گل سرخ» تالیف خانم منیره میرزایی قابل تقدیر شناخته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزیده جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد