Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:38:42 GMT

کشف ۴ میلیارد تومانی پارچه و بلور خارجی قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۵۷۷

کشف ۴ میلیارد تومانی پارچه و بلور خارجی قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ ولی‌پورگودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی کالای قاچاق در باربری آهن آلات در حوالی خیابان شوش تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که 2 دستگاه تریلی در حال تخلیه مقادیر فراوانی کالا و کارتن به داخل باربری‌ هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره اینکه در بازرسی از داخل تریلی ها مشخص شد که حامل مقدار فراوانی پارچه و بلورها ساخت کشورهای خارجی هستند، افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که کالاهای مکشوفه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 40 میلیارد ریال محاسبه کردند خاطرنشان کرد:متهمان پس از اعتراف به جرم ارتکابی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت کشف قاچاق محموله تریلی باربری پلیس امنیت اقتصادی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان