Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:07:34 GMT

نظارت بر بازار شب عید در قصرشیرین تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۶۳۲

نظارت بر بازار شب عید در قصرشیرین تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حشمت رضایی» روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قصرشیرین، افزود: جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت منظم و همسو با ستاد کرونا برگزار شده و نظارت کامل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از سوی واحدهای صنفی صورت گرفته و تداوم دارد.

وی اظهار داشت: تمام ادارات مربوطه پای کار هستند و بر اجرای موازین بهداشتی نظارت دارند تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم مشکلی نداریم و با رایزنی‌های فرماندار با مسوُولان استان کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است.

رضایی ادامه داد: ۳۵ تن روغن خوراکی و  ۱۵ تن برنج در شهرستان قصرشیرین مازاد بر نیاز شهرستان توزیع شده و در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی نیز نظارت بر نحوه توزیع بیشتر شده است.

وی از تامین میوه شب عید و انجام تمهیدات لازم در این رابطه خبر داد و گفت: برای تامین مرغ مورد نیاز مردم نیز جهاد کشاورزی و ادارات مربوطه نظارت کامل بر عرضه و توزیع آن دارند.

او ادامه داد: بازرسی‌های لازم از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و گشت‌های مشترک به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی در امر پلمپ واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: تعداد بازرسی روزانه از واحدهای صنفی در بهمن ماه ۲۲۲ مورد بوده که در این رابطه هفت مورد پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: مهمترین تخلف واحدهای صنفی، کم فروشی و گران فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن مسایل بهداشتی بوده است.

او خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارایه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکارکنندگان مواد غذایی شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و  ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

برچسب‌ها قصرشیرین کالای اساسی بازار محصولات ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین کالای اساسی بازار محصولات قصرشیرین کالای اساسی بازار محصولات ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور واحدهای صنفی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا روشن ضمیرگفت: سه هزار و ۶۰۰ خانوار عشایری استان کوچرو هستند که ۲ هزار خانوار از این دامداران، زمستان را در استان گلستان گذرانده و اکنون در حال جابه جایی به مناطق ییلاقی خراسان شمالی هستند، هزار و ۶۰۰ خانوار عشایری استان هم در داخل استان کوچروی دارند.
وی با بیان اینکه عشایر استان مکلف هستند مناطق قشلاقی استان گلستان را تا نیمه اردیبهشت ماه ترک کنند، افزود: برخی عشایر به صورت سنتی کوچ می‌کنند که این جابه جایی یک ماه تا بیش از ۴۰ روز طول می‌کشد و برخی هم به صورت مکانیزه کوچ می‌کنند که زمان کمتری در راه هستند.
روشن ضمیرگفت: برخی عشایر استان نیمه کوچرو و در جوار مناطق روستایی مستقر هستند و تابستان به مناطق ییلاقی اطراف کوچ می‌کنند که شمار این دامداران ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار است.
وی با بیان اینکه در این زمینه تمهیدات لازم با نیروی انتظامی و پلیس راه انجام شده است، گفت: ناوگان مورد نیاز برای آبرسانی سیار به عشایر در مسیر کوچ انجام و آب مورد نیاز عشایر و دام‌ها تامین می‌شود.
مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی با اشاره به اینکه دام عشایر، پیش از کوچ علیه بیماری‌های مختلف مایه کوبی می‌شوند افزود: همچنین آرد مورد نیاز عشایر پیش از کوچ تامین شده و علاوه بر آن در مناطق ییلاقی هم آرد مورد نیاز توزیع می‌شود.
عشایر خراسان شمالی ۶۰۰ هزار واحد دامی در اختیار دارند و ۹۰ درصد درآمد آنان وابسته به دام است و مابقی از از محل تولید صنایع دستی، جمع آوری گیاهان دارویی و زراعت و باغداری تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر