Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@04:26:19 GMT

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۳۹۳۵

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با زمین‌خواری و انجام اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان، یکهزار و ۲۳۰ مترمربع از اراضی ملی هفشجان تصرف شده توسط یک فرد سودجو را کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین مکشوفه را یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: با هماهنگی قضایی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شد و زمین مورد نظر با حکم مقام قضایی رفع تصرف شد.

چهار متهم دخیل در یک درگیری توسط پلیس شهرکرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از شناسایی و دستگیری چهار نفر از نزاع‌کنندگان یک درگیری از سوی پلیس خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در ۲۵ بهمن‌ماه سالجاری در یکی از استان‌های همجوار، شناسایی و دستگیری منازعان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرکرد قرار گرفت.

سرهنگ کوروش بهرامی افزود: ماموران کلانتری۱۳ امام خمینی(ره) پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، چهار متهم دخیل در تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه غیرمجاز از مخفیگاه متهمان، افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری تصرف اراضی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری تصرف اراضی شهرکرد چهارمحال وبختیاری تصرف اراضی انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد