Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در اجرای قرارداد میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID) عملیات حفاری نخستین حلقه چاه با کاربست دستگاه حفاری ۳۸ فتح در پروژه طرح توسعه میدان نفتی اهواز یک و ۴ در قالب طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب کلید خورد.

در جلسه آغاز عملیات حفاری چاه شماره - ۱۷۲ اهواز، مدیر پروژه میدان نفتی اهواز یک و ۴ در شرکت (OEID) و مدیر پروژه‌های حفاری ملی حفاری و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت نفت و حفاری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این نشست جهانگیر شجاعی مدیر پروژه‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران به خبرنگار ما گفت: در اجرای این پروژه ملی حفاری با توافق با شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی چهار دستگاه حفاری اختصاص خواهد یافت و تلاش براین است تا در هم افزایی با شرکت طرف قرارداد به نحو مطلوب این پروژه که مشتمل بر ۱۲ حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری محقق گردد.

مسعود محتشمی فر مدیر پروژه میدان نفتی اهواز یک و ۴ در شرکت (OEID) نیز گفت: در این پروژه ۲۲ حلقه چاه شامل ۶ حلقه توسعه ای، ۶ حلقه تعمیری و ۱۰ حلقه نصب پمپ‌های درون چاهی تعریف شده است که امروز شاهد آغاز عملیات اولین حلقه چاه تعمیری تکمیلی هستیم.

وی افزود: در اجرای این پروژه که نخستین همکاری مشترک با شرکت ملی حفاری ایران محسوب می‌شود قرار است دو دستگاه حفاری سنگین (توان دو هزار اسب بخار) و دو دستگاه سبک (یک هزار و ۵۰۰ اسب بخار) اختصاص و پروژه در مدت ۲۴ ماه به اتمام برسد.

همچنین الیاس قربانی رئیس دستگاه حفاری ۳۸ فتح توضیح داد: این دستگاه از دکل‌های سنگین روز آمد ملی حفاری است که از سال ۱۳۹۱ به ناوگان شرکت پیوسته و این چهاردهمین چاه است که بوسیله آن در گستره مناطق نفتخیز جنوب حفر و تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاری چاه میادین نفتی چاه نفت و گاز میدان نفتی اهواز یک و ۴ دستگاه حفاری مدیر پروژه ملی حفاری حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتاً آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در این بیانیه بیان شده است: طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

در این بیانیه تصریح شده است: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

کد خبر 6096326

دیگر خبرها

  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود