Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی تنها با اشاره به اینکه در 10 ماهه نخست امسال حجم تولید کارخانجات تایر به میزان یک سال تولید در سال گذشته بوده است، اظهار داشت: این موضوع یک دستاورد مهم برای صنعت تایر به شمار می‌آید البته درصددیم در سال آینده رشد تولید را افزایش بیشتری دهیم.

وی با اعلام اینکه در تایر های سواری نیاز کشور حدود 20 تا 21 میلیون حلقه است، افزود: در سال آینده با تکیه بر توانمندی داخلی بیش از نیاز بازار تایر سواری تولید خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تحقق این افزایش تولید سرمایه گذاری های زیادی صورت گرفته است.

 سخنگوی انجمن تایر تصریح کرد: متأسفانه ممنوعیت صادرات طی دو سال اخیر برای تولیدکنندگان تایر اعمال شده که به نظر میرسد در شرایط فعلی که تولید با مازاد روبه رو است این ممنوعیت ها باید برطرف شود. سوال تولیدکنندگان از دولت این است چرا نمی‌گذارید صادرات انجام دهیم!

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های زیاد در تولید تایر های سواری شده است، تصریح کرد: اگر ممنوعیت صادرات تایر برقرار باشد به طور حتم جذابیت سرمایه‌گذاری در حوزه تایر کاهش خواهد یافت.

تنها در ادامه صحبت های خود به تولید تایر های باری و اتوبوسی هم اشاره کرد و گفت: در بخش تایرهای باری و اتوبوسی ما با دو نوع تایر بایاس و رادیال روبه رو هستیم که در حوزه بایاس نیاز بازار به صورت کامل توسط تولید کننده داخلی تأمین می شود اما در تایررادیال ما با کمبود تولید مواجهه هستیم. البته قرار است در سال آینده با سرمایه گذاری های انجام شده میزان تولید تایر رادیال هم در کشور افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر تعرفه واردات تایر رادیال حدود 5 یا 6 درصد است که همین امر سرمایه گذاری داخلی را برای تولید این تایرها اقتصادی نمی کند به همین منظور از دولت می خواهیم برای حمایت از تولیدکننده داخلی تجدید نظرهای لازم را در تعرفه تایر های رادیال انجام دهد.

پربیننده ترین شرایط ویژه خرید کوئیک اعلام شد +جدول فروش فوق العاده سایپا +لینک ثبت نام شاهین ۱۳۳میلیونی پیش فروش ۷محصول ایران‌خودرو آغاز شد قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۹۹/۱۲/۱۰ قیمت پراید امروز ۹۹/۱۲/۱۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مصطفی تنها مصطفی تنها برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری