Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا روحانی منش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور تامین مصرف خانوارها ۸۴ تن سهمیه شکر جذب شده و هر کیلو به قیمت مصوب هشت هزار و ۷۰۰ تومان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی بابیان اینکه در مرحله اول ۴۰ تن از این شکر جذب شده است، تصریح کرد : در مرحله دوم ۴۴ تن توسط عاملین مورد وثوق اتحادیه و اتاق اصناف خریداری شده و بزودی توزیع می شود ضمن آنکه ۲۱ تن قند به شهرستان تخصیص داده شده بود که در آخرین تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار استان قند به شکر تبدیل شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تامین روغن خوراکی گفت : در حال جذب ۵۷ تن سهمیه روغن مصرف سرخ کردنی این شهرستان هستیم، روغن مصرفی ۱۶ کیلویی صنوف و ۷۳ تن روغن خوراکی نیز بزودی جذب می شود.

وی با اشاره اقدامات در بحث تنظیم بازار مرغ هم افزود : ۱۴ تن سهمیه مرغ از سوی جهاد کشاورزی و معاونت امور دام استان برای انزلی تعیین شده اما تا کنون محقق نشده است.

وی عنوان کرد : هم اکنون در حال پیگیری برای جذب این مقدار حداقلی برای شهرستان هستیم تا با قیمت مصوب هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مردم انزلی قرار گیرد در عین آنکه از طریق اتحادیه مرغ فروشان، اتاق اصناف، واحد بازرسی نهادهای نظارتی و مجموعه فرمانداری برای احقاق حق مردم انزلی و جذب سهمیه بیشتر تلاش می کنیم.

روحانی منش در خصوص توزیع گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در انزلی نیز گفت : این نیاز به استان اعلام شد و منتظر حصول نتیجه در این زمینه هستیم.

وی تاکید کرد : طبق سهمیه سرانه جمعیتی شهرستان حدود ۳۰ تن پرتقال و ۲۰ تن سیب هرساله به شهرستان بندرانزلی اختصاص می یافت که این مقدار جوابگوی نیاز شهرستان نیست و امید است این مقدار امسال افزایش یابد.

روحانی منش با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی ۲۰۰ واحد نانوایی دارد که تنها ۱۰ درصد آن دوگانه سوز است، تصریح کرد : در کمیته بحران پدافند غیر عامل حدود ۲۰ نانوایی دوگانه سوز داریم که در مواقع بحران به مردم خدمات ارائه می کنند و درصددیم با پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۵ درصد این تعداد را افزایش دهیم.

وی افزود: سهمیه ای که به شهرستان بندرانزلی برای دوگانه سوز شدن نانوایی ها اختصاص یافته ۸۶ واحد است که از طریق اتحادیه ها در حال پیگیری هستیم تا سقف مجاز برسیم.

روحانی منش خاطر نشان کرد : در اجرای طرح نظارتی و حضور بیشتر بازرسین در بازار از کمک ناظرین افتخاری در کنار بازرسین اصناف و دستگاه‌های نظارتی بهره می گیریم.

شهرستان بندرانزلی با ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی ۳۵ اتحادیه دارد که حدود ۱۰ درصد این اتحادیه ها فاقد پروانه کسب هستند.

برچسب‌ها بندرانزلی صمت ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی صمت ستاد تنظیم بازار بندرانزلی صمت ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور شهرستان بندرانزلی روحانی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد