Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری با اشاره به اینکه هم اکنون کار آوار برداری با کمک نیروهای نظامی، بسیج، سپاه بنیاد مسکن در حال انجام است، گفت: تاکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات وارد شهر سی سخت شده و ۵۰ دستگاه دیگر تا روزهای آینده وارد شهر می شوند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۱ اسفند ماه) در حاشیه بازدید از عملیات آواربرداری در شهر سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از مردم سراسر کشور و استان که در این زلزله با مردم شهر سی سخت همدردی و هم دلی کردند، گفت: خالی شدن خانه های تخریب شده اهمیت دارد که با همراهی خود مردم بخشی انجام شده و بخش دیگر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هر چند روز یک بار بسته معیشتی متناسب با نیازهای مردم به آن ها تقدیم می شود، اظهار کرد: ما در حال انجام  دادن وظیفه هستیم و امیدوارم که کوتاهی ها را ببخشند.

 

وی به بحث آوار برداری خانه هایی که در شهر سی سخت تخریب شده اند اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۵۰ دستگاه ماشین آلات وارد شهر شده و ۵۰ دستگاه دیگر تا روزهای آینده وارد شهر می شوند.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: هم اکنون کار آوار برداری با کمک نیروهای نظامی، بسیج، سپاه بنیاد مسکن در حال انجام است.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تلاش ما این است که بتوانیم با همکاری مردم آوار برداری را تا پایان اسفند به اتمام برسانیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد از فروردین ساخت و ساز رونق بگیرد و اضافه کرد: خواست مردم ساختن خانه های ایمن، مطمئن و با مقاومت بالا است.

 

کلانتری اراده مسئولان و  مصوبات را ساخت خانه های ایمن، مطمئن و با مقاومت بالا دانست و یادآور شد: تاکید ریاست جمهوری نیز این است که تا پایان تیر ماه خانه ها ساخته و مردم در آن ها ساکن شوند.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است هیچ فردی تحت عنوان کمک رسانی و امداد به شهر سی سحت سفر نکند.     وی تاکید کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اینکه کرونای انگلیسی هم وارد استان شده، درخواست داریم کسی به استان و شهر سی سخت سفر نکند.                                 پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت کرونای انگلیسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آوار برداری کرونا سی سخت سفر تخریب زلزله حال انجام آوار برداری شهر سی سخت ۵۰ دستگاه وارد شهر خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال