Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@13:04:56 GMT

مسافران نوروزی مکان اقامتی خود را از قبل رزرو کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۱۷۹

مسافران نوروزی مکان اقامتی خود را از قبل رزرو کنند

ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: مسافران نوروزی مکان اقامتی خود را از قبل رزرو کنند تا در شهرها سرگردان نباشند و مجبور به اقامت غیرمجاز نشوند.

علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه سفرهای نوروزی باید برنامه‌ریزی شده باشد، ادامه داد: ستاد کرونا دستورالعمل‌هایی برای مراکز اقامتی، خدماتی، تفریحی و توریستی صادر کرده است و مردم باید برای داشتن سفر ایمن، متناسب با هر مرکز الزامات را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس صحبت‌های وزیر میراث فرهنگی کشور و معاون گردشگری سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی شده، ایمن و مسئولانه اتفاق می‌افتد و این مستلزم این است که هموطنانی که قصد سفر دارند حتماً از قبل مکان اقامتی خود را رزرو کرده باشند تا اجازه تردد به آنها داده شود.

خاکسار با اشاره به اینکه مراکز اقامتی باید زیرساخت‌های لازم از نظر ایمنی و بهداشت را تأمین کنند، گفت: مراکز اقامتی باید برای فعالیت در ایام نوروز گواهینامه سفر ایمن و کدشناسه دریافت کنند، این گواهینامه از سوی سازمان میراث فرهنگی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی صادر خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان بیان کرد: فعلاً هیچ‌گونه ممنوعیتی برای فعالیت مراکز اقامتی رسمی مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی و سوئیت‌های اقامتی دارای مجوز مانند گنجنامه و عباس آباد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه استان همدان آماده استقبال پذیرش سفرهای ایمن و سالم نوروزی است، گفت: از نوروز ۹۹ آمادگی پذیرش مسافر در استان وجود دارد و با توجه به اینکه در طول سال با توجه به ممنوعیت‌های ستاد کرونا سفری اتفاق نیفتاد، آمادگی حفظ شده است و در حال رفع کمبودها و نواقص هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري کروناویروس همه باهم علیه کرونا مراکز اقامتی نوروز مسافر سفرهای نوروزی مراکز اقامتی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد