Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:05:59 GMT

ترکیب ماشین‌سازی تبریز و شهرخودرو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۱۹۱

ترکیب ماشین‌سازی تبریز و شهرخودرو اعلام شد

گروه استان‌ها – سرمربیان دو تیم ماشین‌سازی تبریز و شهرخودرو اسامی بازیکنان منتخب خود را برای دیدار امروز اعلام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و شهرخودرو در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در این دیدار محمدامین رضایی را درون دروازه تیمش قرار داده است. مهدی رستمی، سیروس صادقیان، اکبر آفاقی، مهدی مؤمنی، بهمن سالاری، سید ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سعید حسین پور، حبیب گردانی و سینا عبدالهی نیز دیگر بازیکنان ماشین‌سازی در این دیدار هستند.

هافبک جوان پرسپولیس به ماشین‌سازی پیوستپاشازاده: چند بازیکن خودشان را به مصدومیت زده‌اند/ با 12 بازیکن فردا فاجعه می‌شود2 مربی به کادر فنی پاشازاده اضافه شدند

در آن سوی میدان نیز سرمربی شهرخودرو میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، عرفان معصومی، یوسف وکیا، رضا یزدان دوست، امیرحسین کریمی، امین قاسمی‌نژاد، رحمان جعفری، حسین مهربان و احمد الجبوری را برای دیدار با ماشین‌سازی به زمین بازی می‌فرستد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و شهرخودرو بر عهده کوپال ناظمی است.

انتهای پیام/116/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز و شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر