Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:44:39 GMT

۴ پروژه انتقال و فوق توزیع برق گیلان بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۳۲۰

۴ پروژه انتقال و فوق توزیع برق گیلان بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن داراب زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش ملی «هر هفته الف _ب_ ایران»، گفت: در هفته چهل سوم این پویش چهار پروژه انتقال و فوق توزیع گیلان بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار خواهد شد، افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های تالش، صومعه سرا، لشت نشا و لوشان به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داراب زاده ادامه داد: افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت و افزایش ضریب اطمینان شبکه از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

وی افزود: اشتغالزایی افراد بومی، افزایش رضایتمندی مشترکین خانگی، امکان توسعه مصرف کنندگان صنعتی و گردشگری، تأمین برق پایدار مصرف کنندگان صنعتی مجاور و تولید توان واحدهای بادی، حفظ محیط زیست و کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

داراب زاده گفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لشت نشاء، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لوشان، پروژه افزایش ۳۱۳ درصدی ظرفیت پست سیار ۲۳۰/۶۳ کیلوولت تره طول تالش و پروژه احداث پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت تولمات از پروژه‌هایی است که افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: علاوه بر این پروژه‌ها، سه پروژه دیگر نیز در سی و سومین هفته از پویش هر هفته- الف- ب- ایران به ارزش ۷۴۲ میلیارد ریال با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در دی ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 5159189

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت برق شرکت برق منطقه ای گیلان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد گرگان بوشهر زلزله کرونای انگلیسی بارش برف شیراز اردبیل عکس استانها پروژه ها بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم