Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرا رسیدن روز درخت کاری اظهار کرد: شهروندان از کاشت درختان نامناسب و بلند قامت در محدوده حریم شبکه‌های برق پرهیز کنند تا در آینده دچار بروز حوادث ناشی از برخورد درختان با سیم‌های انتقال برق نباشیم.

وی کاشت درخت و توسعه فضای سبز را وظیفه همگانی دانست و افزود: همزمان با فرارسیدن ۱۵ اسفند ماه همه موظف هستیم با استفاده از فرصتی که طبیعت در اختیار ما قرار داده برای توسعه فضای سبز تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه درختان مهمترین اجزای محیط زیست هستند، اظهار کرد: در شرایط آب و هوایی نامساعد از قبیل طوفان شدید و برف سنگین شاخه‌های درختان شکسته شده و یا سقوط می‌کنند و ممکن است باعث صدمه به خطوط انتقال، توزیع و بروز خاموشی شوند.

قدیمی از صرف هزینه‌های گزاف سالانه برای هرس درختان در حریم شبکه‌های برق خبر داد و گفت: با کاشت درختان در محل‌های مناسب می‌توان در کاهش این هزینه‌های نقش داشته و این هزینه‌ها را صرف عمران و آبادی و زیرساخت‌های استان کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اطمینان از ایمنی و جلوگیری از بروز قطعی‌ها، شهروندان قبل از کاشت درختان در محلی که می‌خواهند درخت را بکارند، ایستاده و به بالا نگاه کنند اگر خطوط انتقال و یا توزیع را می‌بینند بهتر است از کاشت درخت در آن نقطه منصرف شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه اگر شاخه‌های درختان با خطوط برق برخورد کنند، ضمن ایجاد خطر برای شهروندان باعث خاموشی منزل یا محله‌های اطراف خواهند شد، افزود: شهروندان باید قبل از کاشت درخت میزان رشد نهایی آن را در نظر گرفته و با توجه به محل کاشت تصمیم بگیرند.

قدیمی در پایان از هم استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه برخورد شاخه درخت با خطوط برق، با فوریت‌های برق ۱۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 5158999

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شرکت توزیع برق استان اردبیل حسین قدیمی کاشت درخت ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد گرگان بوشهر زلزله کرونای انگلیسی بارش برف شیراز اردبیل عکس استانها کاشت درخت کاشت درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد