Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@08:25:36 GMT

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۴۸۴

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز، در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا با تأسی از امام حسین(ع)، درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را با ما آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان فشانی کردند و حماسه‌ای جاودانه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز هدف از بزرگداشت روز شهدا را نهادینه کردن این روز در جامعه دانست و اظهار کرد: امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه این کبوتران خونین بال است. ترویج ارزش‌های انقلاب، ترویج منش و راه شهدا در جامعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهدافی است که در 22 اسفند باید بدان پرداخته شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: تلاش برای بزرگداشت 22 اسفند باید بسیار عمیق و تاثیرگزار باشد، باید کاری کنیم تا این 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مناسبت صرفا کاغذی و درج شده در تقویم نباشد و یاد و خاطره شهدا را برای همیشه در ذهن مردم نهادینه کنیم. امروز اگر برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های انقلاب تلاش نکنیم شرمنده شهدا خواهیم بود.

استفاده از ظرفیت ایثارگران و تمام دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز شهدا

رستمیان در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایثارگران و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز شهدا از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: تلاش همه باید برای بزرگداش روز شهدا باشد. شکی نیست مردم شهید پرور ایران اسلامی به تأسی از وصایای جاوید و ارزشمند امام خمینی(ره) و آموزه‌های مقام معظم رهبری، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم شهدا را رسالت خطیر خود در پاسداری از خط سرخ شهادت و ره آوردهای شهیدان برای عزت و سربلندی کشور میدانند و برای بزرگداشت این روز تلاش خواهند کرد.

پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) 

وی در ادامه با شاره به پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام کرج، اضافه کرد: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است و باید هرچه سریعتر با هماهنگی‌های لازم و تکمیل کارهای باقی مانده از جمله نصب تصاویر شهدا بر روی مزارها، بتوانیم از این گلزار در آستانه روز شهدا رونمایی کنیم.  

گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام چهارمین گلزار کشور است، باید تلاش کنیم تا این گلزار و دیگر گلزارها به قطبی فرهنگی برای رجوع مردم تبدیل شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گلزار امامزاده محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است