Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» مجید نصیرائی در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه ۱۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دامداران مشکل جدی در تأمین نهاده‌های دامی دارند.

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در استان خراسان جنوبی به ویژه در شهرستان‌های غرب استان همچون فردوس و سرایان و طبس و بشرویه دامداران مشکلات جدی برای تأمین نهاده های دامی دارند و آنچه هم که به عنوان سهمیه به آنها اختصاص داده می‌شود بسیار کمتر از سهمیه تعیین شده برای آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در حال حاضر نهاده‌های دامی که به صورت سهمیه‌ای در اختیار دامداران قرار می‌گیرد دو هزار و ۳۵۰ هزار تومان است اما همین نهاده را به صورت آزاد کیلویی ۷ تومان برای آنها تمام می‌شود بنابراین اگر مسئله رفع مشکلات نهاده‌های دامی مورد توجه مسئولان مربوطه قرار نگیرد، در آینده با بحران‌های جدی روبرو خواهیم شد.

نصیرائی بیان کرد: وقتی که برای تولیدکننده، تولید شیر و گوشت به صرفه نباشد این دام را به کشتارگاه خواهد برد پس با بحران گوشت و شیر مواجه خواهیم شد لذا چنین موضوعی برای کشور ما خوب نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وقتی دانشمندان جوانان کشورمان می‌توانند مهمترین عرصه‌های علمی و فناوری را به دست آورند اما متأسفانه در عرصه مدیریتی کشور این مشکلات وجود دارد که ریاست جمهوری و وزرای مربوطه باید به سرعت برای رفع چنین اشکالاتی تدبیر کنند. /

منبع: نماینده

کلیدواژه: دامداران مجید نصیرایی نهاده های دامی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران - منطقه نوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دامداران از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
از کلیه مرتعداران و دامداران استان مازندران درخواست می‌شود در عمل به تکالیف قانونی خود با مامورین منابع طبیعی همکاری کرده و موجبات پایداری و سلامت مراتع و رونق بخشی به تولید را فراهم کنند.

بدین منظور رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱_ از کوچ و چرای زودرس دام در مراتع اجتناب گردد.


۲_ از چرای دام مازاد و بیش از ظرفیت مندرج در پروانه چرا و طرح مرتعداری جدا" خودداری گردد.


۳_ دامدارانی که فاقد پروانه چرای دام می‌باشند به هیچ وجه حق تعلیف و گسیل نمودن دام به مراتع را ندارند.

کلیه دامداران و فرزندان آنها که از مزایای خروج دام از جنگل بهره‌مند شده اند، حق استفاده از مراتع را ندارند.

عدم رعایت موارد فوق توسط دامداران تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده و تکرار آن برابر ضوابط و مقررات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال در لرستان وجود دارد
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم