Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی، مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و اجرایی کردن شیوه نامه تولید و توزیع گوشت مرغ از امروز قیمت مرغ از درب مرغداری ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و به صورت لاشه و عمده ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و به صورت آماده طبخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی در بازار می‌توانند با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع رسانی کنند که در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی و با متخلفان وگران فروشان برخورد و به ارگان‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید روزانه ۱۳۰ تن مرغ در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: مصرف داخلی استان ۹۰ تن است که از این مقدار ۴۵ تن مازاد بر نیاز استان است که به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

محمدی بیان کرد: جهاد کشاورزی استان از ارائه هر گونه خدمات اعم از واکسن و نهاده‌های دامی برای مرغداری‌های استان بدون محدودیت خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ گرانفروشی مرغ نظارت و بازرسی کشتارگاه طیور هزار و ۴۰۰ تومان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران