Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@21:32:52 GMT

بررسی وعده‌های عمل نشده مسکن در «تهران ۲۰»

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۹۵۱

بررسی وعده‌های عمل نشده مسکن در «تهران ۲۰»

برنامه «تهران ۲۰» شبکه پنج سیما امشب دوشنبه ۱۱ اسفند به تبیین و تحلیل گرانی مسکن می‌پردازد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و خشایار باقرپور کارشناس حوزه مسکن امشب دوشنبه ۱۱ اسفند با حضور در استودیوی «تهران ۲۰» به بررسی راهکار‌های کنترل قیمت مسکن و وعده‌های عمل نشده در این حوزه خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«تهران ۲۰» روز‌های زوج با اجرای محمد دلاوری و روز‌های فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما مهمان خانه‌های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تهران 20 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه پنج سیما تهران ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برای بینندگان تدارک دیده است.
روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ و ویژه برنامه «یاد خدا» ساعت ۲۰ به صورت زنده از آستان مبارک امامزده علی بن جعفر شهر قم بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
تلاوت ادعیه جامعه کبیره نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هم به صورت زنده از هیئت حاج محمدرضا طاهری ساعت ۲۱ روز جمعه برای بینندگان پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۲:۲۰ و آیین چهارپایه خوانی ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود