Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی دهقانی گفت: آنچه از سوی استانداری قزوین برای سال جاری برنامه‌ریزی شده ایجاد قریب به ۱۸هزار فرصت شغلی است که کمیته امداد یک سوم از اشتغال استان را متعهد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سیدمرتضی دهقانی در نشست خبری که ظهر امروز(دوشنبه) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: در استان قزوین ۸۴دستگاه متولی فرهنگسازی، آموزش و ایجاد اشتغال برای مردم استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه از سوی استانداری قزوین برای سال جاری برنامه‌ریزی شده ایجاد قریب به ۱۸هزار فرصت شغلی در استان است که کمیته امداد یک سوم از اشتغال استان را متعهد شده و تاکنون بیش از ۷هزار و ۲۰۰فرصت شغلی برای جامعه هدف اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: سال گذشته نیز یک سوم اشتغال کشور را کمیته امداد ایجاد کرد که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است.

وی عنوان کرد: امسال نیز برنامه کمیته امداد به عنوان بال عاطفی نظام، تقویت مباحث اشتغال خواهد کرد؛ زیرا توانمندسازی خانواده‌های کم‌درآمد جامعه، مهمترین محور کاری کمیته امداد است.


بخش عمده‌ای از جامعه هدف کمیته امداد، ساکن روستاها هستند

دهقانی محمدآبادی  بیان کرد: هم اکنون نمایشگاهی با عنوان رویداد ملی "صنایع روستادوست" در سطح ملی در تهران دایر شده است و تقریبا سه هزار طرح از روستاییان و فارغ التحصیلان، مخترعین و مبتکرین به دبیرخانه صنایع روستادوست ارسال شد و از این سه هزار طرح ارائه شده ۱۰۰ طرح در سطح کشور برگزیده شد که یک طرح برگزیده از استان قزوین بود.

وی یادآور شد: طرح برگزیده کشوری از استان قزوین مربوط به ساخت دستگاه اتوماتیک پوست کن پسته، گردو و بادام است که توسط نیاز‌پور از مخترعین و مبتکرین استان طراحی و ساخته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: نمایشگاه "صنایع روستادوست" روز گذشته توسط معاون امور روستایی ریاست جمهوری افتتاح شد و از روز یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۹صبح تا  ۱۷بعدازظهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: بخش عمده‌ای از جامعه هدف کمیته امداد ساکن در روستاها هستند و بنا داریم به افرادی که تمایل دارند تسهیلات اشتغال برای خرید این دستگاه پرداخت کنیم و در الموت شرقی و غربی و طارم سفلی این دستگاه مستقر شود تا هم هزینه کمتری به روستاییان تحمیل شود و هم اینکه شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صنایع روستادوست کمیته امداد استان قزوین یک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی