Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:51:35 GMT

سرویس xCloud به ویندوز اضافه خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۴۲۲

سرویس xCloud به ویندوز اضافه خواهد شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در حال نهایی کردن برنامه Xbox Game Streaming خود برای رایانه‌های شخصی ویندوز است و قصد دارد سرویس xCloud را برای سیستم عامل ویندوز هم فعال کند.

باتوجه به اینکه آخرین نسخه برنامه Xbox Game Streaming برای Windows هنوز اعلام و منتشر نشده است، اما جزئیات آن فاش شده و در ادامه می‌توانید در مورد آن بیشتر بدانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که Xbox Game Streaming برای ویندوز منتشر شود، این برنامه به کاربران ویندوز اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را از کنسول‌های Xbox Series S / X خود و از سرویس xCloud بازی کنند. البته به دلیل اینکه هنوز این کار از سوی مایکروسافت عملی نشده، نمی‌توانید بازی‌ها را از کنسول‌های جدید Xbox به رایانه‌های شخصی ویندوز منتقل کنید، چرا که در برنامه موجود Xbox Console Companion پشتیبانی نمی‌شود.

بهتر است بدانید که این موضوع در آینده نزدیک که از برنامه جدید رونمایی شود حل خواهد شد و جریان xCloud برای اولین بار به رایانه‌های شخصی ویندوز وارد می‌شوند.

آخرین جزئیات از نحوه پخش از راه دور Xbox Game Streaming Microsoft

گفتنی است؛ ویژگی پخش از راه دور Xbox برای اتصال به کنسول‌های Xbox نیز مشابه عملکرد کنسول کنسول موجود عمل می‌کند و تغییری در آن شکل نگرفته است. البته در این برنامه می‌توانید از راه دور کنسول Xbox خود را روشن کنید و به راحتی با ورود به سیستم در هرنقطه‌ای که حضور دارید بازی کنید.

بیشتر بخوانید

سونی کارت ذخیره سازی PS5 را در تابستان امسال عرضه می‌کند

همچنین به نظر می‌رسد مایکروسافت به جای رزولوشن ۷۲۰p که امروزه وجود دارد، در حال آماده سازی جریان‌های ۱۰۸۰p برای xCloud است تا کیفیت وضوح تصاویر بهتر شود. علاوه بر این برنامه Xbox Game Streaming Microsoft برای Windows شامل کنترل‌های لمسی ، ژیروسکوپ و موارد دیگر است.

همچنین در صورتی که مایکروسافت سرور‌های xCloud خود را ارتقا دهد و شامل سخت افزار Xbox Series X کند، این موضوع باعث بهبود تجربه بازی در رایانه‌های شخصی ویندوز نیز می‌شود.

باتوجه به اینکه مایکروسافت هنوز اعلام دقیقی از رونمایی نکرده، به صورت دقیق مشخص نیست که این برنامه چه زمان به طور گسترده‌تری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته شایعه شده است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای یک رویداد جدید برای ماه آینده است، در همین راستا ممکن است خیلی زود در مورد برنامه‌های xCloud این شرکت (برای نسخه وب و iOS نیز) نکات بیشتری در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مایکروسافت ایکس باکس کنسول بازی رایانه های شخصی ویندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تکنو، گوگل چندین دهه است که تسلط بی‌سابقه‌ای بر صنعت موتورهای جست‌وجو داشته است و بیش از ۹۱درصد از سهم بازار را در سال۲۰۲۴ به‌خود اختصاص داده است. طی سال‌های اخیر موتورهای جست‌وجوی دیگری ازجمله بینگ، داک داک گو و حتی تیک تاک در تلاش برای سرنگونی این سلطنت بودند اما این غول جست‌وجو همچنان یک رهبر باقی مانده است.

اکنون، ChatGPT می‌تواند به‌طور بالقوه موتور جست‌وجویی را معرفی کند که ممکن است کاتالیزور مورد نیاز برای کنار زدن گوگل از تاج و تخت عرصه موتورهای جست‌وجو باشد. به‌گفته کارشناسان، این اپلیکیشن توانایی جست‌وجوی بینگ مایکروسافت را با مدل زبان ChatGPT ترکیب می‌کند تا نتایج جست‌وجوی دقیق‌تری ایجاد کند. با توجه به اینکه مایکروسافت یک سرمایه‌گذار بزرگ در OpenAI است، پیاده‌سازی‌ بینگ به‌نظر یک حرکت تاکتیکی و محتمل از سوی غول فناوری است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گواهی‌های SSL را برای یک دامنه جدید به نام «search.chatgpt.com» مشاهده کرد که ایده‌ای کاملاً ثابت برای موتور جست‌وجوی ChatGPT است. اگر URL را تایپ کنید، خطای ۴۰۴ یا سایر پیام‌های هشدار معمولی درباره وب سایتی که وجود ندارد، دریافت نمی‌کنید. بلکه فقط رمز مرموز «یافت نشد» روی صفحه ظاهر می‌شود. همه اینها نشان می‌دهد که جست‌وجوی ChatGPT در راه است.

بیشتر بخوانید:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

اگر در سال‌های اخیر از هر فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر این فناوری نوین می‌تواند برای جست‌وجو ارزشمند باشد. پاسخ‌های بسیار پیچیده‌تری به پرس‌وجوهای اساسی ارائه می‌دهد و از نظر نتایجی که ارائه می‌دهد بسیار زبان ساده‌تری دارد. به هرحال واقعیت این است که گوگل در زمینه هوش مصنوعی از OpenAI و مایکروسافت عقب‌مانده است.

کد خبر 849165 برچسب‌ها اینترنت - موتور جستجو شرکت گوگل شرکت مایکروسافت هوش‌ مصنوعی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2