Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تراکتور تبریز رفت.  

ترکیب تراکتور تبریز

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مهدی تیکدری، امین اسدی، محمد عباس‌زاده

ترکیب نفت مسجد سلیمان

فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، مهران امیری، ساسان حسینی

بیشتر بخوانید:

مهدی: استراحت تمام تیم‌های لیگ برتر فوتبال به یک اندازه بود / امیدواریم بتوانیم لیگ را تا نیمه مرداد تمام کنیم

دقیقه ۱۲: ارسال کرنر به محوطه جریمه با ضربه سر بازیکن نفت مسجد سلیمان همراه شد، اما اخباری با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۵: تراکتور در موقعیت نزدیک به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی خوب به دست آورد که حاج صفی نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۱۸: سانتر دقیق فخرالدینی روی دروازه به امین اسدی رسید و در حالی که هیچ یک از مدافعان نفت مسجد سلیمان برای او مزاحمت ایجاد نکردند، مهاجم تراکتور با ضربه سر ناامید کننده خود، این موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۲۵: مجتبی مقتدایی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. این تصمیم داور با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان نفت مسجد سلیمان همراه شد.

دقیقه ۲۷: شوت از راه دور حاج صفی را کرمانشاهی مهار کرد.

دقیقه ۴۰: میلاد فخرالدینی درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد، اما شوت سرضرب این بازیکن قبل از ورود به دروازه به مدافع مسجدسلیمانی‌ها برخورد کرد و تغییر مسیر داد.

دقیقه ۴۴: پاس خوب اشکان دژاگه درون محوطه جریمه به میثم تیموری رسید، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت.

نیمه اول با تساوی بدون گل ۲ تیم به پایان رسید.

در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد! + عکس