Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق بارسلونا با اشاره به این که بازی در کنار مسی تجربه شگفت انگیزی بوده است، می گوید انتظار نداشته آبی و اناری ها او را به فروش برسانند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، نلسون سمدو، مدافع سابق بارسلونا در تابستان سال جاری در ازای 27.5 میلیون پوند به ولورهمپتون آمد و عملکرد نسبتا خوبی در این باشگاه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه ای در مورد حضور در لیگ برتر و همچنین بازی کنار  لیونل مسی صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

سمدو به مدت سه سال هم تیمی مسی بود و در همان سمتی به میدان می رفت که ستاره آرژانتینی بازی می کرد. مدافع پرتغالی در مورد بازی در کنار مسی می گوید:

کلمات زیادی وجود ندارند که بتوانند میزان کیفیت لیونل مسی را توصیف کنند. می دانید چه چیزی او را شگفت انگیزتر می کند؟ در تمام دوران حضورم در بارسلونا حتی یک بار هم ندیدم که تمرین زدن ضربات آزاد کند. قسم می خورم هیچوقت برای ضربات آزاد تمرین نمی کرد! همیشه شوت زنی از فاصله دور را تمرین می کردیم اما لیونل هیچوقت ضربه آزاد نمی زد. در این کار استعدادی ذاتی داشت. می گویند تمرین باعث می شود در انجام یک کار استاد شوید. با این وجود او بدون هیچ تمرینی در زدن ضربات آزاد استاد بود!
مسی بازیکنی باورنکردنی بود که واقعا نمی شود کیفیتش را برای کسی توضیح داد. هنگامی که آن ضربه آزاد در دیدار مقابل لیورپول(در لیگ قهرمانان سال 2019) را می زد، درست پشت سرش ایستاده بودم. 
در یکی از اولین بازی هایم برای بارسلونا، توپ را گرفت و از سه، چهار و سپس پنج بازیکن عبور کرد. همان جا در زمین مسابقه پیش خودم فکر کردم چطور می تواند چنین کاری کند؟ کاری می کرد که بازیکنان باکیفیت بی تجربه و بی عرضه به نظر برسند. 

سمدو این روزها فصل تازه ای در زندگی فوتبالی خود دارد و حالا به لیگ برتر آمده است تا آرزوهایش را دنبال کند. او در مورد جدایی از بارسلونا می گوید:

وقتی از تعطیلات برگشتیم، به همراه خانواده ام به بارسلونا رفتیم و همه چیز مثل سابق بود. سپس به من گفتند دچار مشکلات اقتصادی شده اند و من در لیست بازیکنانی بودم که با رفتنم می توانستم به باشگاه پول برسانم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است اما از این که اجازه جدایی به من دادند خیلی تعجب کردم. پیوستن به ولورهمپتون تصمیم درستی بود و از این اتفاق خوشحالم. 

سمدو در ازای 27.5 میلیون پوند به ولورهمپتون آمد اما شنیده ها حاکی از این است که در صورت قهرمانی این تیم در لیگ برتر و با فعال شدن یکی از بندهای قرارداد این بازیکن، قیمت او به 37 میلیون پوند هم می رسد. با این وجود نونو اسپوزیتو تلاش زیادی برای جذب این بازیکن کرد. سمدو در مورد تجربه حضور در لیگ برتر می گوید:

صادقانه می گویم که با دیدن تشکیلات ولورهمپتون تعجب کردم. می دانستم آنها تیم خوبی هستند اما بهتر از تصور من بودند. بازیکنان پرتغالی زیادی در ترکیب ولوز هستند و به همین خاطر کارم راخت تر است. وقتی نونو در پورتو مربی بود، مقابلش بازی کرده بودم و می دانستم انتقالم جواب خواهد داد.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! زلاتکو کرانچار؛ قصه زندگی مردی که به خاطر پسرش تهمت شنید کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دیوید بکام از انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اینتر میامی می گوید فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!

مسی عملکردی باورنکردنی برابر نیویورک ردبولز داشت 

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS نمایش استثنایی مسی

نکته جالب توجه این‌جاست که لیونل مسی آمار درخشانش را در تنها یک نیمه به ثبت رساند. نیویورک ردبولز بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۳۰ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و شاگردان تاتا مارتینو بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت؛ روی پاس گل مسی در دقیقه ۴۸، ماتیاس روهاس گل تساوی را به ثمر رساند و ستاره آرژانتینی خودش در دقیقه 50 اینتر میامی را پیش انداخت. مسی تا دقیقه ۸۱، ۴ پاس گل دیگر برای روهاس و لوییس سوارز (روهاس ۱ گل، سوارز ۳ گل) فراهم کرد تا شب به یاد ماندنی‌ای را برای تیمش رقم زده باشد.

رکوردهای لیونل مسی در این بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با ثبت ۵ پاس گل در یک بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با اثرگذاری روی ۶ گل در یک بازی آمار لیونل مسی در فصل جاری  12 گل و ۱۱ پاس گل در ۱۱ بازی! لیونل مسی و لوییس سوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!