Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما قدرتمند ترین ناوگان بالگردی خاورمیانه هستیم و در بعد توان رزمی نیز از آمادگی بسیار خوبی  برخوردار هستیم.

به گزارش مشرق، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تحویل دهی چندین فروند هواپیما و بالگرد اورهال شده توسط سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه صنایع هوایی به عنوان یک پشتیبان قوی در بحث تعمیرات اورهال و واگذاری قطعات به ناوگان بالگردی هوانیروز ارتش است، گفت: امروز به جرات می‌توانم بگویم که در سال جهش تولید که راهبرد اساسی کشورمان است به لطف خدا تولیداتی که در تامین آنها تحریم هستیم همه به دست دانشمندان عزیز صنایع هوایی و شرکت‌های دانش بنیان در کشور ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تحویل‌دهی انواع هواپیماهای نظامی و بالگرد به نیروهای مسلح

وی افزود: امروز تمام قطعات بالگردی ما به شکل بومی توسط خودمان ساخته می‌شود و به جرات می‌توانم بگویم که ما قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه هستیم و در بعد توان رزمی نیز از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه حوزه سامانه‌های دید در شب به صورت بومی در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است، گفت: تعدادی محدودی از کشورها به این فناوری دسترسی دارند و به کمک سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانستیم سامانه‌های دید در شب که آرزوی ما بود امروز به لطف خدا بومی شده و در کشور استفاده می‌شود. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که این سامانه‌ها در رزمایش شبانه در سواحل مکران که اخیراً برگزار شد به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در میدان نبرد بود، انجام شد.

امیر قربانی گفت: در حوزه موشکی نیز وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های موشکی نقطه زن نیز وزارت دفاع بسیار خوب عمل کرد و به کمک همدیگر توانستیم تجهیزات موشکی نقطه زن را به حد مطلوب برسانیم و با تمام توان حاضر هستیم تا در تمام نقاط کشور از رزمندگان پشتیبانی کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا وزارت دفاع هوانیروز ارتش بالگرد خاورمیانه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ناوگان بالگردی هوانیروز ارتش صنایع هوایی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

وزارت دفاع سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد