Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل با ۲۰ فقره سرقت

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت:ماموران انتظامی شهرستان نوشهر در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر سرقت منازل، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی نوشهر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی این سارق حرفه‌ای را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی از وی به راز ۲۰ فقره سرقت از منازل در شهرستان نوشهر پی بردند.

سرهنگ حسینی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر توسط یک عامل افیونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات پلیسی و اطلاعاتی افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت:ماموران انتظامی ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در بازرسی از داخل خودروی توقیفی کشف و یک قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند.

کشف ۸ فقره سرقت در شهرستان سیمرغ

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت چند فقره پرونده سرقت موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه یکی از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: متهم در بازجویی‌های فنی ماموران انتظامی به ۸ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

رمزگشایی از ۲۸ فقره سرقت باغات و مزارع در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه یک باند ۴ نفره سرقت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به هماهنگی قضائی، گفت: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۴ متهم را در حین بارگیری اموال سرقتی با یک دستگاه خودروی وانت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان که قصد فرار از محل را داشتند پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی پلیسی به ۲۸ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کردند.

کشف ۱۰ فقره سرقت دوچرخه در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی دریافت خبر وقوع چند فقره سرقت دوچرخه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات پلیسی ماموران انتظامی، افزود: ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران انتظامی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت دوچرخه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل مرجع قضایی مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان بازجویی های فنی ماموران انتظامی دستگیر کردند سارق حرفه ای دستور کار حرفه ای فقره سرقت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه