Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:58:09 GMT

اختصاص ۱۷ هزار تن شکر برای زمستان گذری زنبورداران کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۹۰۵

اختصاص ۱۷ هزار تن شکر برای زمستان گذری زنبورداران کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت شکر حمایتی زنبورداران در مرحله دوم را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرده و وزارت جهاد کشاورزی در حال رایزنی برای تعدیل قیمت جدید شکر حمایتی است تا این نهاده با قیمت مناسبی به دست زنبورداران برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی در اوایل پاییز امسال با توجه به نیاز بخش زنبور عسل، درخواست ۳۲ هزار تن شکر حمایتی از وزارت صمت کرده بود و این در حالی است که از این میزان، ۱۵ هزار تن شکر با قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان در مرحله نخست اختصاص یافت و در استان‌های کشور بین زنبورداران توزیع شد و قرار شد مابقی شکر مورد نیاز در مرحله دوم تأمین شود.

اکبرپور ادامه داد: تخصیص ۱۷ هزار تن شکر حمایتی در مرحله دوم نیز با تأخیر و با قیمت جدید اعلام شده و انتظار ما این است که در سال جهش تولید و برای حمایت از تولیدکنندگان در حوزه زنبورداری، این میزان شکر با همان قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان به ازای هر کیلو گرم و یا با قیمت متعادل‌تری تصویب و در اختیار زنبورداران کشور قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد که معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در این راستا در نامه‌ای به معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت که در تاریخ ۹ اسفند ارسال شده، خواسته است مابقی نهاده شکر حمایتی با توجه به نقش زنبورداران در افزایش کمی و کیفی محصولات زراعی، باغی و مرتعی به واسطه گردافشانی مؤثر گیاهان و برقراری چرخه امنیت غذایی، با قیمت متعادل‌تری تصویب شود.

کد خبر 5159255

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین اکبرپور وزارت جهاد کشاورزی زنبور عسل وزارت نیرو بازسازی سوریه بورس تهران قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت شاخص کل بورس اقتصاد آمریکا قیمت طلا بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا اوراق قرضه آمریکا نفت خام وزارت جهاد کشاورزی هزار تن شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۸۶۳ هزار نفر در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ رئیس جهاد دانشگاهی، صبح امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه) آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های شغلی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره ، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره ، با حضور ۸۶۳هزار نفر داوطلب در ۶ شهرستان بندرعباس ،میناب ، قشم ،رودان ،حاجی آباد،بشاگرد در هرمزگان برگزار شد.

زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی به همراه قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، دولتی از سازمان مدیریت و برنامه بودجه و دکتر عرب، نماینده سازمان استخدامی کشور از روند حوزه های امتحانی بازدید کردند.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی در برگزاری آزمون اظهار کرد: ایجاد ظرفیت های جذب نیروی انسانی موجب توسعه استان خواهدشد و جهت برگزاری آزمون های بصورت کاملأ هماهنگ با کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل های آزمونهای استخدامی کشور برای دستگاه های اجرایی، صنایع ، سازمانها و شرکت ها اعلام آمادگی نمود.

رئیس جهاد دانشگاهی افزود: نتایج این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اطلاع رسانی می‌شود. 

در پایان از تلاش های استاندار استان هرمزگان جهت جذب نیروهای بومی و ماندگار قدردانی نمود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود