Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان از هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در یکی از مهمترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15:45 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، یاسین سلمانی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، علی دشتی، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید عاشوری مرتضی تبریزی، یونس شاکری

حواشی مسابقه:

*امیر قلعه نویی با وجود اینکه محرومیتش رفع شده؛ امروز روی سکوها نشست و هدایت تیم را به الهویی سپرد.

*مرتضی تبریزی بعد از 379 روز و طی شدن دوران مصدومیتش در اصفهان به فوتبال برگشت و از ابتدا در ترکیب گل گهر سیرجان حضور داشت.

*علی دشتی در اولین بازی با که با پیراهن گل گهر سیرجان به میدان رفت مصدوم و تعویض شد.

*در دقیقه 29 دو بازیکن گل گهر به نام های آرتا و دشتی مصدوم شدند و گل گهر مجبور به تعویض شد.

*علیرضا حقیقی در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت و بشاگردی به او ترجیح داده شد.

*منشا که بعد محرومیتش نیمکت نشین بود، بعد از مصدومیت آرتا وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: مدافع گل‌گهر سرخ‌پوش می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال سپاهان اصفهان گل‌گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان اصفهان فدراسیون فوتبال سپاهان اصفهان گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در شرایطی امروز در سیرجان مقابل شمس آذر میزبانی خواهد کرد که دو تیم در قزوین به تساوی یک - یک رضایت دادند. گل گهر در دقایقی که نمایش برتری برابر حریف داشت توانست به گل دست یابد و در ادامه اما شاگردان سعید دقیقی توانستند با طراحی حملات پردامنه، گل تساوی را توسط رحمان جعفری که اکنون پیراهن تراکتور را بر تن کرده، به ثمر رسانده و به یک امتیاز بسنده کند.

در این بازی اما درگیری و تنش لفظی شدیدی میان کادرفنی دو تیم و خصوصا سعید دقیقی و اوزونیدیس شکل گرفت که حتی به نشست خبری دو سرمربی نیز رسید و هر کدام به دنبال احقاق حق خود در این زمینه بودند.

این دو مربی البته در جریان بازی نیز بارها با یکدیگر تنش داشتند و دقیقی نسبت به رفتار و کلمات به کار گرفته شده از سوی سرمربی یونانی حریف کاملا برآشفته بود. اکنون دو مربی بار دیگر روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید اینبار نتیجه تلاش دو مربی با چه اتفاقاتی همراه خواهد شد.

شمس آذر در این بازی با هدف دستیابی به جایگاه گل گهر سیرجان که تنها یک امتیاز بالاتر از آنها ایستاده در سیرجان حاضر شده و این در حالیست که همچنان امیدوار به بازگشت سه امتیاز کسر شده خود نیز هستند تا بتوانند در هفته‌های کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، جایگاه بهتری نیز از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد