Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد عظیم ملک روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یک میلیون و ۱۹۵ هزار نفر از مردم استان مشمول سهام عدالت شدند، اظهار داشت: از این تعداد حدود ۵۹ درصد از مشمولان سهام عدالت در استان روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: براساس آخرین آمار موجود ارزش دارایی مشمولان سهام عدالت استان که روش غیرمستقیم را برای اداره این سرمایه خود انتخاب کردند، ۶۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان افزود: براساس آیین نامه موجود ۳۰ درصد سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان می‌تواند در پروژه‌های استانی و ۷۰ درصد هم در بازار سرمایه از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعالیت کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: با توجه به فعالیت هیات مدیره و نحوه سرمایه‌گذاری که با دارایی‌های این شرکت انجام می‌دهند ارزش سهام سهامداران و سود سالانه آنها می‌تواند افزایش یا کاهش پیدا کند.

ملک یادآور شد: مطلب مذکور بیانگر اهمیت وجود هیات مدیره توانمند و متخصص و آشنا به بازار بورس و فعالیت‌های اقتصادی در شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان است بنابراین می‌طلبد مشمولان سهام عدالت روش غیر مستقیم با حساسیت ویژه اقدام به انتخاب افراد اصلح برای هیات مدیره کنند.

کل مشمولان سهام عدالت استان کردستان یک میلیون و ۱۹۵ هزار نفر است و به عبارتی حدود ۷۳ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود که از این تعداد ۷۰۴ هزار و ۱۳۸ نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت ۲۰ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در کردستان هم به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که مشمولان سهام عدالت روش غیرمستقیم بعد از ثبت نام در سامانه سجام به آدرس sejam.ir می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

برچسب‌ها کردستان وزارت اقتصاد و امور دارایی سهام عدالت سنندج پروندهٔ خبری آزادسازی سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت اقتصاد و امور دارایی سهام عدالت کردستان وزارت اقتصاد و امور دارایی سهام عدالت سنندج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

محمد هادی ایمانیه در جلسه هماهنگی حضور فارس در این نمایشگاه، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا تمام زنجیره‌های ارزش موجود در استان ارائه شود.

او ادامه داد: ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس گفت: برای شرکت در این نمایشگاه ۲ هدف را دنبال می‌کنیم که اولین هدف استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات این استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

ایمانیه افزود: طبیعتا به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

او اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که پنجره واحد الکترونیک طی پنج روز برگزاری این نمایشگاه در محل برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) قرار است از شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهرن برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد