Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: قیمت هر بسته حمایتی حدود ۶ میلیون ریال تخمین زده شده است.

وی افزود: امروز نیز سه هزار بسته معیشتی ( گرمایشی، بهداشتی و غذایی ) به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال میان زلزله زدگان سی سخت توسط وزارت کار توزیع شد.

کلانتری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویژه تقدیر کرد و افزود: لیست افراد نیازمند در مناطق زلزله زده تهیه شده و بر اساس نیازمندی ها اقلام توزیع می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه به نیازمندان و شناسایی آن ها را از اولویت ها دانست.

وی عنوان کرد: همچنین باید رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثار گران در مناطق زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف آن بطور در دستور کار باشد.

کلانتری ادامه داد: خود را در مقابل جان و مال مردم مسئول می ‌دانم و با تمام توان در کنار زلزله زدگان خواهم بود.

وی با اشاره به ساخت و سازهای منازل خسارت دیده، تاکید کرد: ساخت منازل جدید باید بر اساس اصول فنی و مهندسی باشد و سازه ها متناسب با بافت این منطقه به کار برده شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری بی نظیر مردم سی سخت، گفت: چنانچه همکاری و همدلی مردم زلزله زده وجود نداشت، نمی توانستیم بر این بحران غلبه کنیم.

هم  اکنون ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در شهرستان دنا مشغول آواربرداری است و براساس برنامه ریزی انجام شده تعداد تجهیزات آواربرداری تا پایان هفته جاری افزایش می یابد.

در این مدت همچنین چهار هزار و ۸۰۰ تخته چادر و ۹ تن پوشش نایلونی برای اسکان اضطراری در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

زمین لرزه سی سخت خسارت جانی نداشت اما ۶۳ نفر مصدوم شد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله پروندهٔ خبری زلزله در سی‌سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب