Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:23:47 GMT

صنعت نفت در آتش پیکان سوخت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۴۰۸

صنعت نفت در آتش پیکان سوخت

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «مهدی تارتار» که در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبانی از صنعت نفت آبادان را عهده دار بودند این تیم را در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.

 «سامان فلاح» در دقیقه نهم و «ابراهیم صالحی» در دقیقه هشتاد و نهم برای تیم پیکان در این دیدار گلزنی و با گشودن دروازه میهمان و برتری تیم خود را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع امتیازات پیکان با کسب هر سه امتیاز این دیدار به عدد ۲۱ رسید و باعث شد این تیم به رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

بازیکنان صنعت نفت آبادان که پنجمین شکست خود در این فصل را امروز تجربه کردند با ۲۳ امتیاز اندوخته خود جایگاه پنجم را همچنان برای خود حفظ کردند.

این نتیجه درحالی برای آبی آسمانی های تهرانی به دست آمد که بر اساس تصمیم تارتار علیرضا رضایی، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، امیر روستایی،سامان فلاح، رضا جبیره و ابراهیم صالحی از ابتدا در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند.

«سیروس پورموسوی» نیز از ترکیب حامد فلاح زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده و رضا خالقی‌فر در دیدار برابر پیکان استفاده کرد.

در مهم ترین دیدار همزمان مس کرمان که میزبان استقلال بود این تیم را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان اخبار کنکور صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید