Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:15:54 GMT

فرار تراکتوری‌ها از شکست در دقیقه ۳+۹۰

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۷۲۲

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور امروز (دوشنبه) در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

در دقیقه ۲۴ مجتبی مقتدایی به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که این مساله با اعتراض شدید کادرفنی نفتی‌ها همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری‌ها و نفتی‌ها بارها به دروازه یکدیگر نزدیک شدند اما فرصت گلزنی پیدا نکردند. بازی پر برخورد و درگیرانه نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی در شرایط خوبی قرار نداشت و کار را برای دو تیم سخت کرد.

نیمه دوم همانند نیمه اول درگیرانه و فیزیکی دنبال شد و دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌های گل زیادی به دست آوردند که در دقیقه ۷۸ سجاد جعفری روی اشتباه مدافعان و دروازبان تراکتور توانست دروازه این تیم را باز کند.

تراکتوری‌ها پس از دریافت گل حملات خطرناکی روی دروازه نفت داشتند که محمد عباس زاده در دقیقه ۹۰ + ۳ توانست با ضربه سر دروازه نفتی‌ها را باز کند و کار را به تساوی یک بر یک بکشاند. این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

نفتی‌ها با این یک امتیاز ۱۹ امتیازی شدند و یک پله سقوط کردند. در مقابل تراکتوری‌ها با این تساوی ۲۳ امتیازی شدند و در رده ششم باقی ماندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان تراکتور سازی تراکتوری ها نفتی ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های عالی بایر لورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. در دیدار امشب از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آنها مهمان رم بودند و توانستند با ارائه یک عملکرد تماشایی دیگر با نتیجه ۲-۰ پیروز شوند.

بازی را رم بهتر شروع کرد اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۱۲ ضربه کم‌جان دیبالا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

ویدئو: 331723

در دقیقه ۱۹ سانتر عالی پاردس با ضربه سر لوکاکو به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را در دست گرفت و توانست به گل اول برسد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتز را در مقابل دروازه به توپ رساند تا اون با یک بغل پای زیبا بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ شوت از راه دور خطرناک پلگرینی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتز هم شوتی از راه دور را روانه دروازه اسویلار کرد اما توپ راهی به چارچوب نداشت تا نیمه اول ۱-۰ پایان یابد.

نیمه دوم به شکلی پایاپای آغاز شد اما هیچکدام از دو تیم نمی‌توانستند موقعیتی جدی خلق کنند. رم برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود اما با دفاع خوب حریف خلق موقعیت غیرممکن بود. در سمت دیگر لورکوزن هم برای زدن گل دوم عجله نداشت و با حوصله مالکیت را در اختیار داشت.

در دقیقه ۶۰ شوت از راه دور کریستانته با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۳ شوت محکم آندریش از پشت محوطه به کنج دروازه رم رفت تا بازی ۲-۰ شود.

در حدود ۱۵ دقیقه باقیمانده تا پایان بازی رم به صورت کامل جلو کشید تا حداقل فاصله را کمتر کند اما لورکوزن به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم