Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@15:51:51 GMT

انتقاد استاندار زنجان از نحوه توزیع نامناسب روغن

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۸۶۸

انتقاد استاندار زنجان از نحوه توزیع نامناسب روغن

به گزارش خبرآنلاین از زنجان : فتح‌الله حقیقی  در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار داشت: اولویت ویژه توزیع میوه شب عید باید در مناطق کم برخوردار باشد. مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و امیدوارم سرنوشت میوه شب عید همانند سال گذشته نشود.

وی در ادامه به توزیع نامناسب روغن نباتی در استان اشاره کرد و گفت: تولید روغن نباتی جهان برای کل استان کافی است ولی سوال من از مسئولان ذی‌ربط این است که وقتی روغن را در اختیار اتحادیه خواربارفروشان قرار می‌دهید آیا نظارتی بر توزیع آنان صورت می‌گیرد؟ با این وضعیت تولید واحد تولید کننده در استان اصلا نباید کمبودی در استان احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه بیش از ۶۰۰ تن روغن در انبار وجود دارد که باید هرچه سریعتر در بازار توزیع شود.

استاندار زنجان در ادامه با تقدیر از عملکرد بسیج اصناف و دیگر بازرسان نظارتی گفت: باید بازرسی‌های شب عید قوی برگزار شود. اجازه گران‌فروشی به هیچ صنفی داده نخواهد شد و البته باید بازرسان بسیج اصناف، اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند و با هماهنگی یکدیگر بازرسی‌ها را انجام دهند.

وی خطاب به مسئولان نظارتی گفت: بازرسی‌ها نباید فقط به شهر زنجان معطوف باشد و باید در سایر شهرستان‌های استان با جدیت کار نظارتی خود را دنبال کنید. مسئولان مربوطه هم باید به شکل عملیاتی وارد کار نظارت شوند.

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان بخاطر رعایت قیمت تنظیم بازار مرغ باید از سوی وزارت جهاد تشویق شود، گفت: انتظار ما این است که وزیر جهاد حداقل، نهاده زیادی را در اختیار ما قرار دهد. به زودی یک نامه به وزیر جهاد با امضای بنده ارسال می‌شود و در آن نامه‌ به صراحت از ایشان درخواست تشویق را خواهم کرد چرا که باید یک تفاوتی بین استانی که نرخ‌های تنظیم بازار را رعایت می‌کنند با استان‌هایی که رعایت نمی‌کنند، باشد.

وی در پایان گریزی به مهار بیماری کرونا در استان زد و افزود: در مهار بیماری منحوس کرونا ۷ هزار و ۸۰۰ نفر مردم و بیش از ۳ هزار نیروی بسیج به دستگاه‌های دولتی کمک می‌کنند و همین کمک اقشار مختلف مردم سبب شده که وضعیت استان زنجان چند ماه در شرایط آبی و زرد باقی بماند.

48

کد خبر 1491390

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر