Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: روی یک غفلت گل تساوی را از تراکتور دریافت کردیم.

خبرگزاری میزان - داریوش یزدی سرمربی تیم‌ نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتور تبریز صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از قبل می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که توانایی زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آنها از نظر بازیکن و کادرفنی و مجموعه تیمی یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند. آنها امروز نمایش خیلی خوبی داشتند.

*غیرت شاگردانم موجب شد تا ایستادگی خوبی مقابل آنها داشته باشیم. نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم، اما داوران باید آرامش داشته باشند.

*داوران باید به کادر فنی و بازیکنان آرامش بدهند. امروز تک امتیاز را گرفتیم، هرچند می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم.

*می‌دانم که هواداران با دل بزرگ خود حامی ما هستند. برای آنها احترام بالایی قائل هستیم و برای خوشحال کردن آنها تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: 

اعلام برنامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال

 

انتهای پیام/

برچسب ها: داریوش یزدی نفت مسجد سلیمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان داریوش یزدی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: گل اول پرسپولیس خطا بود. ارونوف قشنگ دستش را باز کرد و خطا بر روی بازیکن آلومینیوم کرد و باید داور مسابقه خطا را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و همان صحنه تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.  

او ادامه داد: عرب براقی به جز صحنه خطا قبل از گل اول پرسپولیس خوب سوت زد. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی را پیروز شد قضاوت داور مسابقه در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. در مجموع تصمیمات  و اخطار‌های داده شده از سوی  عرب براقی درست بودند.  

رودنیل بیان کرد: گل‌های زده شده در این بازی درست بودند و مشکلی در این باره وجود نداشت.   در ضربات پنالتی هم مشکلی پیش نیامد، چون عرب براقی قبل از آن به دروازه بانان توضیح داد که در هنگام ضربه پنالتی باید یک پایشان روی خط باشد در غیر این صورت ضربه تجدید می‌شود و این کار را گلر‌ها دقیقا انجام دادند.  

کارشناس داوری گفت:  داور در وقت‌های اضافه می‌تواند باز هم وقت اضافه بگیرد و ۳ دقیقه بعد از ۱۲۰ دقیقه برای برخوردهاو تعویض‌ها گرفت. ۷ دقیقه وقت اضافه بعد از ۹۰ دقیقه بازی هم درست بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین