Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@18:34:04 GMT

فوتی‌های روزانه کرونا دوباره ۳رقمی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۱۷۸

فوتی‌های روزانه کرونا دوباره ۳رقمی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در پایان جلسه استانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۴ شهر وضعیت آبی دارد و بر اساس  مصوبه ستاد ملی کرونا به همه شهر‌های آبی می‌توان سفر کرد و حتی برای شهر‌های مسافر پذیر هم که زرد باشند هم دستورالعمل‌هایی مشخص شده که اگر رعایت شود مشکلی برای سفر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر ما الان می‌گوییم که نظارت را بیشتر کنیم و از مردم خواهش میکنیم که شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

استاندار تهران گفت:کسی که با تور سفر می‌کند باید تست PCR منفی داشته باشند و برای کسانی که قصد سفر با وسیله شخصی دارند، سامانه‌ای در حال طراحی است و اطلاعات در آن ثبت می‌شود و تمام مواردی که لازم است، در سفر‌ها رعایت شود درحال انجام است.

استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به خیزش جدیدی که در کشور شاهد هستیم، روند شیوع نگران کننده‌ای را مشاهده می‌کنیم و فوتی‌ها در کشور نیز سه رقمی شده، ولی با توجه به ویژگی ها، شلوغی و ازدحام جمعیت پیشگیری‌ها در استان را شاهد هستیم که باید بر فاصله گذاری اجتماعی نظارت ویژه‌ای داشته باشیم تا علاوه بر حفظ آن در جهت ارتقا گام برداریم علاوه بر آن بانک‌ها هم هستند که تراکنش‌های خود را با بهره گیری از فضای مجازی انجام می دهند تا از هر گونه ازدحام جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در روز‌های پایانی سال در برخی بانک‌ها تجمع بیش از حد داریم و اعلام کرده ایم بانک‌ها که پیشتاز خدمات الکترونیک هستند باید در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش مضاعف کنند. هر بار که تصمیمی اتخاذ می‌شود یکی دو ماه اجرا می‌شود، اما در مرحله بعد به حالت سابق بر می‌گردد. امیدواریم این موارد مورد تاکید قرار گیرد و از تجمع درون بانک‌ها جلوگیری شود.

پربیننده ترین شرایط استخدام در آموزش و پرورش تغییر می‌کند! چه کسانی مشمول استخدام جدید آموزش و پرورش هستند؟ احمدی نژاد صورت مادر چاوز را بوسیده است! تغییر جدید در محاسبه ساعت کاری معلمان تذکر به وزیر برای پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا برجام بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟

اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب کرمان اجازه برداشت پیاز چند روزی به کشاورزان داده نشد، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد که قیمت پیاز افزایشی شود.

به نقل از ایسنا، وی افزود: اما در حال حاضر قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای شهرستان‌های دیگر قیمت‌ها باز هم کاهشی خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت عمده فروشی پیاز دزفول در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز جیرفت نیز ۱۷ تا ۲۴ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز به تهران وارد می‌شود. مصرف تهران نیز حدود ۲۵۰ تن است. این یعنی روزانه حدود ۱۰۰ تن نیز پیاز مازاد در تهران داریم.

حدود دو هفته‌ای می‌شود که قیمت پیاز در برخی مناطق افزایش یافته و بعضا به کیلویی بیش از ۳۰ هزار تومان و در برخی مناطق تا ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901372

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید