Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که شاو صحبت های مگوایر و داور مسابقه را اشتباه متوجه شده است.

در دیدار شب گذشته چلسی و منچستریونایتد، در محوطه جریمه آبی ها توپ به دست کالوم هادسون اودوی برخورد کرد و داور بازی با بررسی این صحنه دستور به ادامه کار داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، لوک شاو، مدافع چپ شیاطین سرخ پس از بازی با چلسی راجع به قضاوت داور مسابقه در این دیدار و عدم اعلام پنالتی به سود منچستریونایتد گفت:

اگر پنالتی نبود، نمی دانم چرا بازی را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حتی شنیدم که داور به هری (مگوایر) گفت: «اگر بگویم این صحنه پنالتی بوده است، بعدا حرف و حدیث زیادی پیش می آید». نمی دانم چه اتفاقی افتاد. مگوایر گفت که آن ها (از اتاق VAR) گفتند پنالتی بوده است.

اکنون اسکای ادعا می کند که هری مگوایر به مسئولان منچستریونایتد اطلاع داده است که شاو صحبت های او با داور بازی را اشتباه متوجه شده است. از طرفی دیلی میل ادعا می کند که اتحادیه فوتبال انگلستان تصمیم به بررسی اظهارات شاو گرفته است و طبق قانون اگر بازیکنی علیه راستی و درستی قضاوت داوران اظهار نظر کند، جریمه خواهد شد.

اخبار داغ 

متلک بهنام ابوالقاسم پور به احسان حاج صفی: تازه فهمیدم چرا به عراق و بحرین می بازیم! زلاتکو کرانچار؛ قصه زندگی مردی که به خاطر پسرش تهمت شنید کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دیوید بکام از انتقال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اینتر میامی می گوید فوری؛ جوزپ ماریا بارتومئو بازداشت شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)

جیدن بوگل روی اشتباه آندره اونانا گل اول شفیلدیونایتد مقابل منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (8MB)

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)