Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@17:47:33 GMT

دومین محموله واکس ویروس کرونا وارد لرستان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۶۳۱

دومین محموله واکس ویروس کرونا وارد لرستان شد

به گزارش ایرنا مریم کوشکی روز دوشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: برای کادر درمانی بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، پرسنل بهداشت و درمان، مراکز غربالگری و نمونه‌گیری در مراکز درمانی اصلی کرونا در استان تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یکهزار و ۴۰ دوز واکسن وارد استان شده است گفت: محموله اول واکسن کرونا ویروس شامل ۲۶۰ دوز بود که برای کادر درمانی بخش مراقبت‌های ویژه و بیماران کرونایی در مراکز درمانی اصلی کرونا در استان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۵ دوز واکسن در خرم‌آباد تزریق شده است، ادامه داد: از امروز نیز توزیع واکسن‌های مذکور در شهرستان‌های استان انجام و تزریق آنها از فردا آغاز خواهد شد.

کوشکی بیان کرد: این واکسن در ۲ نوبت و به فاصله ۲۱ روز تزریق می‌شود و افرادی که قبلا به کرونا ویروس دچار شدند در حال حاضر نباید آن را تزریق کنند.

وی با تاکید براینکه تزریق واکسن کرونا ویروس برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است، یادآور شد: محموله بعدی واکسن که به استان وارد شود برای گروه‌های پرخطر مانند افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند تزریق خواهد شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود ۷۰ درصد افراد در استان واکسن را دریافت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا لرستان واکسن کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لرستان واکسن کرونا ویروس کرونا لرستان واکسن کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار