Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دور برگشت لیگ برتر روئینگ آقایان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار و تیم‌های برتر مشخص شدند.

این رقابت‌ها در چهار مرحله با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بجنورد، بندر گناوه، شهرداری اردبیل و مکران سیستان در مواد روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر، روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر، روئینگ تکنفره سبک وزن ۲۵۰ متر، روئینگ تکنفره سنگین وزن ۲۵۰ متر و روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج رقابتهای مرحله نهایی به شرح زیر است:

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد اول، اردوان ایمانخان از شهرداری بجنورد دوم و محمدحسین حقی از شهرداری اردبیل سوم شدند.
در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر بهمن نصیری از دانشگاه آزاد اول، حمید رضا رضوانی از شهرداری بجنورد دوم و آریا سلیمانپور از بندر گناوه سوم شدند.
در روئینگ تکنفره سبک وزن ۲۵۰ متر محمدرضا کریمی از دانشگاه آزاد اول، حمید رضا عبدالی از شهرداری بجنورد دوم و پرهام باقری از شهرداری اردبیل سوم شدند.
در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۲۵۰ متر امیر آقازاده از دانشگاه آزاد اول، میلاد الهوردیان از شهرداری اردبیل دوم و سیاوش سعیدی از بندر گناوه سوم شدند.
در روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر: تیم دانشگاه آزاد با ترکیب محمدرضا کریمی، امیرحسین محمودپور، امیر آقازاده و بهمن نصیری در جایگاه نخست قرار گرفتند، تیم شهرداری بجنورد با ترکیب امیررضا عبدالی، آراد سلیمانپور، اردوان ایمانخان و حمیدرضا رضوانی در رده دوم قرار گرفتند و تیم بندر گناوه با ترکیب سیاوش سعیدی، امیررضا رضازاده، سینا حسینی و آریا سلیمانپور از بندرگناوه سوم شدند.

در پایان اولین دوره مسابقات لیگ برتر روئینگ آقایان دانشگاه آزاد با ۱۴۶ امتیاز قهرمان شد، شهرداری بجنورد با ۱۲۰ امتیاز عنوان نائب‌قهرمانی را بدست آورد و بندر گناوه با ۹۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کد خبر 5159358

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی والیبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تورنمنت بين المللي کمیته ملی المپیک مهدی قائدی تکواندو روئینگ تکنفره سنگین وزن دانشگاه آزاد اول روئینگ تکنفره شهرداری اردبیل شهرداری بجنورد بندر گناوه سوم شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن