Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید الهویی عصر روز دوشنبه با تبریک پیروزی سپاهان اظهار داشت: دیدار امروز، یکی از بازی‌های با کیفیت این فصل بود چون  هر ۲ تیم سبک خاصی از فوتبال را ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: سرمربی تیم ما قبل از این بازی به بازیکنان تذکر داده بود که بازی سختی است و برنده آن را اشتباهات افراد مشخص می‌کند و در عمل هم این اتفاق افتاد و در این بازی اشتباهاتی داشتیم که به سپاهان فرصت گلزنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهویی افزود: دربازی امروز ما نتوانستیم از اشتباهات تیم حریف استفاده کنیم و موقعیت های گلزنی خود را براحتی از دست دادیم.

مربی گل گُهر با بیان‌اینکه دیدار مقابل سپاهان کیفیت بالایی داشت، گفت: هر ۲ تیم بازی سختی را پشت سر گذاشتند و اتفاقاتی در جریان بازی رُخ داد که به ضرر تیم ما رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: در دور برگشت فصل قبل در دیدار سپاهان و صنعت نفت در دقیقه ۴۳ سروش رفیعی در نیمه اول مشابه تکل امروز را زد و داور با دادن کارت زرد دوم، او را  اخراج کرد در صورتی که امروز این بازیکن مشابه همان تکل را زد ولی داور او را اخراج نکرد.

الهویی با بیان‌اینکه با نتیجه این بازی کاری ندارم و این پیروزی را را به سپاهان تبریک می‌گویم، افزود: بحث ما فراتر از یک بازی صرف است وقتی اشتباهات و اتفاقات متمادی داوری تکرار می شود.

وی گفت: دوستان داوری اگر در فصل گذشته پنالتی واضح را می‌گیرند چرا امسال این کار را نمی‌کنند.

وی با بیان‌اینکه به جامعه داوری احترام می‌گذاریم و با آنها دشمنی نداریم، افزود: ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم، حرف‌هایمان را بشنوید و چند لحظه گوش کردن، حداقل سبب آرامش ما می شود.

مربی تیم گل گهر با بیان اینکه در دیدار امروز چندین مصدومیت نیز گریبانگر تیم ما شد، اظهار داشت:  تلاش می کنیم در دیدارهای بعدی، اشباهات خود را کمتر و کیفیت بالاتری بازی کنیم.

وی تصریح کرد: موفقیت یک فرایند زمانبَر است که سپاهان بهترین الگو در این زمینه برای ماست و این تفکر در تیم ما نیز وجود دارد که  قدم به قدم پیش برویم و گل گهر هم این جایگاه را کسب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با یک گل میهمان خود را شکست دهد و بدرقه کند.

برچسب‌ها باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان لیگ برتر فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان اخبار کنکور تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس