Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: نظام بانکی کشور تاکنون با پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان با همت بنیاد مسکن به بهسازی و نوسازی حدود ۲ میلیون واحد مسکونی روستایی اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی در یادداشت اینستاگرامی نوشت: امروز ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۶، در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری، از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک‌های عامل فعال در طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نظام بانکی کشور در این طرح ویژه، تاکنون با پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان با همت بنیاد مسکن به بهسازی و نوسازی حدود ۲ میلیون واحد مسکونی روستایی اقدام کرده است. همچنین بانک‌ها، در طول ۸ سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای مسکونی آسیب دیده از حوادث طبیعی سیل و زلزله در استان‌های مختلف پرداخت کرده‌اند.  

همتی گفت: در این جلسه تأکید کردم از افتخارات نظام بانکی کشور در کنار حمایت از جهش تولید، پشتیبانی از هموطنان روستایی از طریق بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی آنها و نیز پرداخت سریع تسهیلات در جریان حوادث سیل وزلزله، و همچنین توانمندسازی مددجویان تحت نظر سازمان‌های حمایتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالناصر همتی بانك مركزي بهسازی و نوسازی هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و مرمت بافت تاریخی بوشهر در دستور کار است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شده و طرح جداره‌سازی بافت بوشهر بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر بافت تاریخی بوشهر است گفت: ساختمان‌های بافت تاریخی بوشهر دارای قدمت حدود ۲ قرن دارند که بازسازی برخی از آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری

وی همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک بوشهر در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یک ضرورت است تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها پای کار بیایند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

شهردار بوشهر طرح‌های بازسازی و بازآفرینی بافت بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در محله تنکگ‌ها بافت فرسوده زیادی داریم که اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

حیدری طرح‌های عمران شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال با اجرا طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله گذر مناطق جنوبی شهر بوشهر تحول مهمی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6087017

دیگر خبرها

  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد