Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی نزدیکی با گل گهر داشتیم از موقعیت های کم خود استفاده کردیم و توانستیم به سه امتیاز برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا امروز (دوشنبه) در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: از طرف خودم و تمام اعضای باشگاه و تیم، درگذشت کرانچار را تسلیت عرض می‌کنم بعضی از افراد با گفتار و نوشتارشان در حق کرانچار انسانیت نکردند من چیزهای زیادی از کرانچار یاد گرفتم، رفتار با بازیکنان، نوع و شکل برخورد با باشگاه و هوادران را از او یاد گرفتم؛ کرانچار واقعاً مرد بود برای همه ما شنیدن خبر درگذشت او بسیار سخت بود، درست قبل از بازی این خبر به ما رسید، اما زندگی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بازی و آنالیز دو تیم از حریفان خود، گفت: هر دو تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند، بازی نزدیکی را در زمین شاهد بودیم و به راحتی نمی‌شد حدس زد کدام تیم موقعیت سازی می‌کند و برنده می‌شود، درست است نیمه اول خوبی را نداشتیم، اما به مرور بهتر شدیم در دقایقی ما برتری داشتیم و دقایقی نیز تیم حریف.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم گل گهر، تیم بسیار خوبی بود این تیم در نیمه اول دو تعویض اجباری داشت، اما خوب بازی کردند ما تلاش کردیم تا در نیمه دوم به بازی سرعت بدهیم بازی امروز بازی بود که تک موقعیت‌ها می‌توانستند تعیین کننده باشند، تیم ما از موقعیت‌های کمی که داشت، استفاده کرد و توانست سه امتیاز به دست آورد که توانستیم این بازی سنگین و سخت را ببریم.

وی در مورد یاسین سلمانی و بازیکنان، اضافه کرد: به او مقابل ذوب‌آهن چند دقیقه بازی دادم و موفق شد گل بزند. یاسین ۱۸ سال بیشتر ندارد و از آکادمی سپاهان آمده. کم کم به او شانس می‌دهم که خودش را نشان بدهد، کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعدادهای فوق‌العاده فوتبال ایران است باید او را حفظ کنیم و بتوانیم از نظر فنی با راهنمایی‌اش به سمت پیشرفت ببریم تا بتواند روزی به فوتبال کشورمان کمک کند البته که این کار را حتماً می‌تواند انجام بدهد یاسین نه تنها در ایران بلکه در بهترین تیم‌های اروپایی هم می‌تواند بازی کند، اما باید بداند هرچه بیشتر بازی می‌کند کارش سخت‌تر می‌شود زیرا وارد رقابت با بازیکنانی می‌شود که سال‌های زیادی ست بازی می‌کنند او باید رو به جلو به حرکتش ادامه دهد و از مبارزه نترسد. قطعاً در آینده از او بیشتر می‌شنویم.

نویدکیا در خصوص امیر قلعه نویی تصریح کرد: دلم می‌خواهد چون با گل‌گهر بازی کردیم از امیر قلعه‌نویی به خاطر اینکه در سال‌های گذشته نفرات خوبی را به تیم سپاهان اضافه کرده قدردانی کنم از روزی که به عنوان سرمربی به سپاهان آمدم واقعاً نفرات خیلی خوبی داشتم و تنها کاری که کردم این بود که تغییرات تیم را به حداقل برسانم که مشکلی برای تیم پیش نیاید، سه چهار نفر که فکر می‌کردم می‌توانند به تیم کمک کنند را به تیم اضافه کردم بابت زحمات قلعه نویی ممنون دار او هستم؛ گل گهر با ترکیب فنی خوب و بازی که دارد قطعاً در آینده نتایج خیلی خوبی می‌گیرد.

نویدکیا بر خصوص هواداران تیم سپاهان، گفت: با یک برد یا یک باخت اتفاقی نمی‌افتد باید راهمان را به سمت جلو ادامه بدهیم تا در نهایت شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کنیم.

کد خبر 478456

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا سرمربی سپاهان محرم نویدکیا امیر قلعه نویی مرگ کرانچار تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال گل گهرسیرجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود