Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره حضور آذری جهرمی در پیام رسان تلگرام، اظهار کرد: آذری جهرمی به جای تخطی از قانون، حق و حقوق مردم را در جریان تلگرام و افزایش پهنای باند و دریافت‌های صورت گرفته از مردم را پرداخت کند.

وی ادامه داد: تخلفات وزیر ارتباطات زیاد است به تازگی ایشان به مجلس شورای اسلامی احضار شد و در جلسه‌ای که در کمیسیون صنایع تشکیل شد اعضای کمیسیون به صحت نظر ما به عنوان نماینده نظر دادن که اکنون پرونده آقای جهرمی در مجلس منتظر حضور در صحن علنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده اصفهان در مجلس گفت: شایسته است آقای جهرمی به اشتباه خود اقرار کنئد و از ملت ایران به دلیل تضییع حقوقشان عذرخواهی کند، زیرا مجلس با کسی شوخی ندارد و اگر جنین جیزی اتفاق نیفتد قطعا در صحن علنی مجلس به صراحت با مردم سخن خواهیم گفت.

مقتدایی تصریح کرد: به مردم توضیح خواهیم داد که چگونه از حضور آنان درتلگرام سوءاستفاده شده است و چگونه قدرت مالی آنان توسط یک وزیر مورد دستبرد قرار گرفته شده است بنابراین آن چیزی که مهم است مردم بدانند مجلس اقدام می‌کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: مجلس در بازپس گیری پول‌های مردم از وزیری که خلاف مقررات عمل کرده است جدی است و امیدواریم در آینده نزدیک ثابت کنیم که کشور قانون دارد که وزیر هم خلاف آن عمل کند پای میز محاکمه خواهد نشست.
منبع: snn برچسب ها: عباس مقتدایی ، آذری جهرمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عباس مقتدایی آذری جهرمی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)

منبع: کانال تلگرام خلاقیت بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!