Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@07:02:39 GMT

صادقی: با این سبک از بازی در آینده نتیجه خواهیم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۰۴۳

صادقی: با این سبک از بازی در آینده نتیجه خواهیم گرفت

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در چند سال اخیر کمتر تیمی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی این گونه تحت فشار قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی امروز (دوشنبه) پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. بجز صحنه‌ای که گل خوردیم و بازی را خوب شروع نکردیم، غالب بازی در اختیار تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چندسال اخیر کمتر تیمی بوده است که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی این گونه تحت فشار قرار داده باشد و بتواند مالک توپ و زمین باشد و موقعیت ایجاد کند.

وی ادامه داد: پیشرفت خیلی خوبی نسبت به فصل گذشته داشتیم و امسال می‌توانیم پرسپولیس در تحت فشار قرار دهیم. ۲ دقیقه پس از گلی که خوردیم، یک موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم. البته آنها در اواخر بازی در ضد حمله موقعیت داشتند و این بازی به همه بازیکنانم به خاطر تلاشی که داشتند تبریک می‌گویم و می‌توانیم با این روندی که داریم هر تیمی را تحت فشار قرار دهیم و پیروز بازی باشیم.

صادقی افزود: باید یاد بگیریم از تک موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به گل برسیم اما در مجموع از همه بازیکنان راضی هستم و همه تلاش خود را انجام دادند و مطمئن هستم در آینده با این سبک از بازی نتیجه بگیریم.

کد خبر 478462

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تحت فشار قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد