Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری با تشریح برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گفت: به همین منظور از کانون های برتر در طرح «ایران قوی» تجلیل می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه هایی در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی تاسیس شده اند، گفت: در حال حاضر کانون ‌های فرهنگی هنری در کنار سایر ارکان مسجد فعالیت‌های فرهنگی هنری را به صورت مستمر و با همدلی انجام می دهند.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در گام دوم انقلاب گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه های مسجد می تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان نقش آفرین باشد.

 

مظاهری با تشریح برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گفت: به همین منظور از کانون های برتر در طرح «ایران قوی» تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، برگزاری جلسه شورای هماهنگی كانون های فرهنگی هنری در دفتر امام‌جمعه شهرکرد و تقدیر از رابطین فهمای برتر استان را از دیگر برنامه های ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در نکوداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

 

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر استان، افتتاح کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد جدید، برگزاری مسابقه کتابخوانی تبیین گام دوم انقلاب ویژه بچه های مسجد از دیگر برنامه های ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری در نکوداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری به منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ دینی و کادرسازی، توانمندسازی و هدایت ظرفیت‌های موجود مردمی به سمت اهداف بلند، استقرار ارزش‌های دینی و استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که امکان بهره‌وری فرهنگی در حوزه مساجد را دارند تاسیس شده اند.

 

خاطرنشان می شود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اصول و سیاست‌های فرهنگی کشور با مصوبه جلسه ۳۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۱۸ اسفند سال ۱۳۷۱ تاسیس شده اند و اساسنامه آن در جلسه ۸۰۷ مورخ ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت ۱۸ اسفند ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی