Web Analytics Made Easy - Statcounter

کایپتان پرسپولیس می‌گوید بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر است.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل سایپا اظهار کرد: همیشه نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است. سایپا در این بازی خوب عمل کرد ولی خوشبختانه سه امتیاز بازی را گرفتیم.

او درباره گل‌زنی مقابل سایپا و این که آیا در هر بازی به فکر گل‌زنی است، گفت: کاری که می‌توانیم بکنیم روی ایستگاهی‌هاست که جلو می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بازی‌ها حساس است و گل‌زنی من اتفاق می‌افتد.

بازیکن پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه توضیح داد: قول داده‌اند که قبل عید به ما پرداختی داشته باشند و ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيد جلال حسيني تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی