Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@18:53:31 GMT

همه محاسن یک قرعه برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۱۷۴

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،  پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مس نوین کرمان برخورد کرده است؛ تیمی دیگر از زیرمجموعه‌های کارخانه مس که در لیگ دسته دوم فعالیت دارد و به نوعی تیم‌های اصلی مجموعه را پشتیبانی می‌کند. طبیعتا این بازی یک قرعه مطلوب و آسان برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود و مقایسه آن مثلا با قرعه استقلال یعنی برخورد با پیکان در همین مرحله، به وضوح آسان بودن برنامه سرخ‌ها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کرمانی 2دسته پایین‌تر از پرسپولیس است و اگرچه در مرحله قبلی گل ریحان لیگ یکی را برده، اما زیاد نباید روی این داستان حساب کرد. گل ریحان در قعر جدول رده‌بندی لیگ یک اصلاً شرایط خوبی ندارد. به علاوه کرمان چند زمین چمن مناسب و مطلوب دارد و لازم نیست حتی پرسپولیسی‌ها نگران شرایط زمین مسابقه باشند.  از همه اینها که بگذریم مصاف خارج از خانه برابر چنین رقیبی باعث می‌شود شانس سرخ‌ها برای میزبانی در مسابقات مهم‌تر افزایش بیابد. همین حالا درصورت صعود احتمالی پرسپولیس، اگر حریف بعدی این تیم در مرحله یک‌شانزدهم میزبان بوده باشد، در مرحله یک‌هشتم امتیاز میزبانی بدون قرعه‌کشی به پرسپولیس واگذار خواهد شد.

 

همه اینها محاسن یک قرعه خوشایند برای تیم یحیی گل‌محمدی است، اما فراموش نکنیم جام حذفی به‌صورت تک‌بازی برگزار می‌شود و پرسپولیس در بهترین روزهای تاریخش سابقه گرفتار شدن برابر قشقایی، در همین مرحله از مسابقات را دارد؛ بنابراین هر اتفاقی در کرمان ممکن است رخ بدهد و صعود قرمزها «هرگز» قطعی نیست.

 

به قول جواد خیابانی فعلا اسم پرسپولیس را با مداد به‌عنوان تیم صعودکننده بنویسید تا بعد ببینیم چه می‌شود!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ آلومینیوم، پرسپولیس در حالی فردا جمعه در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که استقلال تهران در قامت صدرنشین لیگ بیست‌وسوم نامش در بین ۱۶ تیم برتر مرحله یک‌هشتم جام حذفی به چشم نمی‌خورد.

آلومینیوم اراک که دو سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس تهران را از جام حذفی کنار زد، فردا در ورزشگاه امام خمینی میزبان پرسپولیسی ست که در قامت مدافع عنوان قهرمانی، روز سختی مقابل اراکی‌ها خواهد داشت.

سرخ‌پوشان پایتخت که با هدایت اوسمار روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند، در ۱۰ بازی اخیر با هدایت این سرمربی برزیلی ۸ پیروزی به‌دست آورده اند و تنها یک تساوی و یک شکست در کارنامه اوسمار به چشم می‌خورد. 

تنها شکست قرمزپوشان با هدایت اوسمار ویرا مقابل آلومینیوم سازان در اراک رقم خورد و حالا ۱۵ هزار تماشاچی حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها هوادار آلومینیوم، پرسپولیس در خانه، چشم به این مسابقه پر هیجان دارند.

آلومینیوم که دوفصل پیش در فینال این رقابت‌ها جام را به نساجی مازندران تقدیم کرد، آخرین شکست تاریخ پرسپولیس در جام حذفی را در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رقم زد تا اینکه رسیدن به این دومرحله، بهترین نتایج اراکی‌ها در این پیکار‌ها باشد.
در آن سوی میدان، پرسپولیسی‌ها در طول ۶ فصل اخیر، همواره توانسته‌اند خود را به جمع ۸ تیم برتر برسانند و در دو دوره عنوان قهرمانی رقابت‌ها را هم از آن خود کرده‌اند.

توضیحات رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد نحوه حضور تماشاگران در این دیدار در ویدئو زیر قابل مشاهده است.

دیدار این دو تیم فردا جمعه ۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"