Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:53:21 GMT

صادقی: مالکیت بازی بیشتر در اختیار ما بود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۲۷۸

صادقی: مالکیت بازی بیشتر در اختیار ما بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار این تیم با پرسپولیس اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. ما بازی رو خوب شروع نکردیم. به غیر از صحنه‌ای که گل خوردیم اکثر بازی در اختیار ما بود.

او ادامه داد: در چند سال گذشته کمتر تیمی توانسته پرسپولیس را تحت فشار قرار داده و مالک توپ و بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز موفق شدیم سرخپوشان را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی سایپا بیان کرد: نسبت به فصل گذشته پیشرفت خوبی داشته ایم. آخرین بازی فصل گذشته که با سه گل به پرسپولیس باختیم، نمی‌توانستیم کنترل توپ را داشته باشیم. امسال توان تحت فشار قرار دادن و موقعیت سازی در مقابل تیم پرسپولیس را به دست آورده ایم. متاسفانه موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست دادیم. پرسپولیس هم موقعیت‌های زیادی داشت.

او اظهار کرد:  جا دارد به همه‌ی بازیکنانم بابت تلاش و فوتبال خوبی که بازی کردند تبریک بگویم و مطمئن هستم با این فوتبالی که بازی می‌کنیم، می‌توانیم هر تیمی را تحت فشار قرار داده و برنده بازی باشیم.

صادقی درباره موقعیت‌هایی که سایپا از دست می‌دهد گفت: باید یاد بگیریم از تک موقعیت‌های بازی استفاده کنیم تا به نحو احسن به گل برسیم. در مجموع از همه‌ی بازیکنان تیم راضی هستم.

صادقی بیان کرد: در نیمه دوم ۲ بار تغییر تاکتیک دادیم و  با ۲ مهاجم بازی کردیم. در پنج دقیقه آخر بازی با سه مهاجم بازی کردیم که بتوانیم پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهیم. البته پرسپولیس با توجه به بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار داشت توانست بازی را کنترل کند.

امیدوارم با این سبک بازی نتایج خوبی به دست آوریم.

بیشتر بخوانید

شکوری: با تمام مشکلات ۶ برد متوالی به دست آوردیم/۴۷۵ هزار یورو به بودیمیر دادیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ابراهیم صادقی تحت فشار قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد