Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:23:06 GMT

طرح مهارت احسان در مناطق زلزله زده دنا اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۳۸۷

طرح مهارت احسان در مناطق زلزله زده دنا اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی در دنا اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیر عامل بنیاد احسان و هیات عملیاتی همراه با این بنیاد، برای سومین بار در دو هفته اخیر پس از وقوع زلزله سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در یاسوج و سرکشی به مناطق آسیب‌دیده در جریان حل مسائل پس از بحران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید سلیمانی افزود: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی در ساعات اولیه بحران آغاز شد و تاکنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از 47 میلیارد و 700 میلیون ریال شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی و بسته‌های بهداشتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع می‌شود، ادامه داد: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد.

تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس از اقدامات همراه اول در مناطق زلزله زده سی سختاعزام تیم یاری رسان و توزیع بسته های حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده سی سختنماینده ‌تهران در مجلس: مردم مناطق زلزله‌زده سی‌سخت تنها نیستند / بیش‌ترین حمایت را در مجلس ‌خواهیم داشت‌ + فیلم

سلیمانی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر و تکمیلی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپرخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غدای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است.

وی با بیان اینکه روزانه 3500 غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.، ادامه داد: برای رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله 100 عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تداوم روند امدادرسانی‌ها بیان کرد: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده  تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان عزیز ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/544/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله زلزله مناطق زلزله زده گروه های جهادی آسیب دیدگان بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از استانداری خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در دیدار نمایندگان بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای سال‌جاری، هدایت منابع و تسهیلات نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از طریق تکمیل زنجیره‌های ارزش استان است.

وی با اشاره به خدمات بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی، متذکر شد: برنامه‌ریزی بنیاد در استان باید در راستای تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌ها به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و مواد معدنی از جمله زرشک، عناب، گوهرسنگ، فولاد و بنتونیت باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش و جلوگیری از خام فروشی، اولویت حوزه اقتصادی استان برای سال‌جاری است.

جعفری اضافه کرد: اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات هم باید در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی در این دیدار بر استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته استان تأکید کرد.

کد خبر 751058

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم