Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌ها حساس است و ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم.

خبرگزاری میزان - سید جلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: بازی امروز خیلی سخت بود چون نیم فصل دوم بازی ها سخت تر است. یک بازی سخت را بردیم چون سایپا خوب جنگید ولی خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره گلزنی در بازیهای امروز گفت: کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که روی ضربات ایستگاهی جلو برویم. خوشبختانه بچه‌ها هم کمک می‌کنند.

وی در رابطه وعده های مالی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به ما قول دادند و قرار بود قبل از عید این وعده‌ها عملی شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا دغدغه‌اش گلزنی است یا در جریان بازی این اتفاق می افتد، تاکید کرد: این گلزنی‌ها در بازی اتفاق می‌افتد. بازی ها حساس است و ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:  گل دقیقه ۶ پرسپولیس به سایپا

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس سید جلال حسینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد