Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:52:47 GMT

رسمی؛ پایان همکاری کمپانی خاطره انگیز با اینتر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۶۵۸

رسمی؛ پایان همکاری کمپانی خاطره انگیز با اینتر

مارکو ترونچتی پروورا، مدیر عامل پیرلی فاش کرد که اینتر از فصل آینده اسپانسر پیراهن خود را تغییر خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، شرکت پیرلی در 27 سال گذشته اسپانسر پیراهن اینتر بوده و نام این کمپانی روی البسه باشگاه ایتالیایی نقش بسته است. اما بر اساس اعلام مدیران شرکت پیرلی، این آخرین فصلی است که نام این کمپانی روی لباس اینتر وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی سه دهه اخیر لباس های خاطره انگیزی برای هواداران اینتر با نام پیرلی تولید شده و حالا این همکاری رو به پایان است.

 

 

مارکو ترونچتی پروورا در این رابطه گفت: "ما در حال مذاکره با آنتونلا، ماروتا و دیگر مدیران اینتر هستیم. شرکت ما دیگر اسپانسر لباس اینتر نخواهد بود، اما رابطه ما با این باشگاه ادامه خواهد داشت."

 

گروه سونینگ هفته گذشته تایید کرد که آنها همچنان از اینتر حمایت مالی خواهند کرد، اما آنها به دنبال شرکای تجاری مناسب هستند. و مارکو ترونچتی اما مدعی شد هیچگونه نگرانی در مورد آینده باشگاه ندارد. او در ادامه گفت: "ما باید واقعیت ها را قبول کنیم. گروه سونینگ تزریق پول نقد انجام داده و این شرکت تعهد خود را به اینتر ثابت کرده است. بنابراین من فکر می کنم یک مسیر عادی و درست در جریان است."

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

اسپورتینگ لیسبون در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در لیگ پرتغال را مسجل کرد

طرفداری | با توجه به شکست ۲-۰ بنفیکا برابر فامالیکائو، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ پرتغال در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، مسجل شد. این بیست و چهارمین قهرمانی سبز و سفید پوشان در سطح اول فوتبال پرتغال به حساب می‌آید. 

شاگردان روبن آموریم با ۹۲ گل زده، بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارند و تفاضل آن‌ها نیز از سایر تیم‌ها بهتر است (۶۳+).

جدول لیگ ۱۸ تیمی پرتغال جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ لیسبون

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)