Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:47:03 GMT

ارسال فرم‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس به AFC

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۶۹۳

ارسال فرم‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس به AFC

باشگاه پرسپولیس فرم‌های پزشکی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرم‌های پزشکی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا 2021، با اقدام کادر پزشکی تیم و امور بین‌الملل باشگاه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و دریافت آن‌ها در پیامی از سویAFC مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین هماهنگی‌‌ها برای این منظور را حسینی و دکتر علیرضا حقیقت، شب یک‌شنبه، در محل اردوی تیم انجام دادند.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در این ارتباط گفت: این فرم‌ها در چند بخش بود. یکی از آن‌ها مشخصات و شرایط پزشکی بازیکنان است که توسط ایفمارک انجام می‌شود و آن‌ها را واجد شرایط لازم برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی می‌کند. دو سری فرم هم مربوط به تعهد باشگاه و اعضای تیم به کنفدراسیون برای همکاری و شرکت در ارزیابی‌های پزشکی چون تست دوپینگ و تشخیص کوید19 می‌شود. فرم شماره 4 هم مربوط به معرفی پزشک تیم، ورزشگاه‌ها و همچنین ارایه برنلامه‌های روزانه تیم در ماه‌های آینده می‌شود. این فرم‌ها و مستندات ارسالی، توسط کنفدراسیون و بخش‌های مربوطه بررسی می‌شود و بعدا، نظر خود را اعلام خواهند کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد