Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:59:22 GMT

واکنش مربی باشگاه سپاهان به در گذشت کرانچار

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۲۲۰

واکنش مربی باشگاه سپاهان به در گذشت کرانچار

مربی تیم فوتبال سپاهان درگذشت سرمربی اسبق این تیم را اتفاقی تلخ و خارج از درک دانست و گفت: هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا مرزبان پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

درگذشت زلاتکو کرانچار را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تقریباً ۳ سال ‌و نیم با هم کار کردیم، در اسلوواکی و تیم ملی مونته‌نگرو با هم بودیم و وقتی امروز خبر درگذشت کرانچار به ما رسید، همه به شدت ناراحت شدیم. وقتی خبر به محرم رسید از شدت ناراحتی نشست و نمی‌توانست راه برود، رحمان و محمود هم بسیار غمگین بودند.

وی ادامه داد:

ما کسی را از دست دادیم که سمبل محبت بود، در تیم همه به کرانچار علاقه داشتند و هیچ کس حتی بازیکنان ذخیره از دست او ناراحت نبودند، چون کرانچار صداقت بی‌نظیری داشت و خانواده فوق‌العاده خوبی دارد و درک اینکه کرانچار دیگر در بین ما نیست، سخت است، چون ما فقط یک مربی را از دست ندادیم. کرانچار در فوتبال ایران شخصیت بسیار خوبی داشت، روحیه قهرمانی داشت و می‌توانست بازیکنان جوان و خلاق را ارتقا دهد. کسی را از دست دادیم که انسانیت را درک می‌کرد و می‌توانست کنار بازیکنان زندگی کند. هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد.

مربی تیم سپاهان درباره پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر، خاطرنشان کرد:

هدف اصلی ما این است که تا روز آخر جزو مدعیان باشیم و بر همین اساس خیلی مهم بود که بعد از ۲ بازی خوب مقابل ذوب‌آهن و استقلال، یک بار دیگر روی کیفیت‌مان مهر تأیید بزنیم. امروز ۳ امتیاز فوق‌العاده مهم گرفتیم و تیم در رقابت برای قهرمانی در کنار ۲ تیم دیگر باقی می‌ماند و این رقابت برای ما حساس و جالب است. می‌دانیم تعقیب کردن این هدف برای هواداران سپاهان خیلی سخت و البته خوشایند است و ما این وفاداری را داریم که تا روز آخر جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

مرزبان در پاسخ به اینکه در اوایل فصل استقلال را رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی دانسته بود و در این خصوص تغییر عقیده داده‌ است یا خیر، گفت:

برای همه ما خیلی تعجب‌آور بود که استقلال دچار یک بحران درونی شود و نتایج خوبی نگیرد و از طرفی هم کسی انتظار این نتایج خوب را از پرسپولیس نداشت. باید به این تیم، کادرفنی و بازیکنانش تبریک بگوییم که توانستند از بحرانی که داشتند با قدرت بیرون بیایند و الان رقیب اصلی ما شده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر کرانچار سپاهان سپاهان علیرضا مرزبان کرانچار لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم